شهید آوینی

 

برگزاری همایشی در تجلیل از شخصیت شهید رنتیسی در امان
صاحبنظران و مسوولان احزاب و دفاتر سیاسی فلسطین و اردن ، روز دوشنبه با برگزارى همایشی در امان پایتخت اردن ، از شخصیت ارزنده شهید "عبدالعزیز - رنتیسی " رهبر جنبش مقاومت اسلامی (حماس ) تجلیل کردند.

 در این همایش که به دعوت ستاد مرکزى سندیکاهاى اردن برگزار شد، "اسامه حمدان " نماینده دفتر سیاسی حماس در بیروت ، با اشاره به ترور رنتیسی توسط اسراییل، اظهارداشت : این حرکت زشت "آریل شارون " نخست وزیر اسراییل، باعث تقویت اندیشه مبارزه و نبرد بر ضد صهیونیستها خواهد شد. وى تاکید کرد که صهیونیستها با اعمال تروریستی خود هرگز قادر نخواهند بود ملت فلسطین را به زانو درآورند.

حمدان تصریح کرد که حماس ، پاسخ جنایت شارون در ترور رنتیسی را بزودى خواهد داد و صهیونیستها از این پس دیگر آسایش نخواهند داشت. "حمزه منصور" دبیرکل جبهه عمل اسلامی که در این همایش حضور داشت ، تاکیدکرد که براى نبرد با صهیونیستها بایستی شیوه مبارزه را تغییر داده و آنان را وادار سازیم تا به قدرت واقعی مسلمانان پی ببرند.

در پایان همایش تجلیل از شهید رنتیسی ، ضمن حمایت از مبارزات ملت فلسطین ، بر لزوم قطع هرگونه رابطه سیاسی برخی کشورهاى عربی ، بویژه اردن با اسراییل و اخراج سفیر آن از این کشورها تاکید شد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo