شهید آوینی

اگر از الگوی شهید طهرانی‌مقدم پیروی می‌شد، برخی دولتمردان نگران رأی‌آوردن ترامپ نمی‌شدند

اگر از الگوی شهید طهرانی‌مقدم پیروی و به‌جای دوختن چشمها به وین و نیویورک و واشنگتن بر ظرفیت‌های فوق‌العاده داخلی برای رشد و تعالی کشور تکیه می‌شد، امروز برخی دولتمردان نگران رأی‌آوردن ترامپ در آمریکا نمی‌شدند.

95/08/22

حمیدرضا مقدم‌فر کارشناس مسائل سیاسی در مراسمی که شب گذشته در مسجد جامع الغدیر تهران به‌مناسبت پنجمین سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی مقدم برگزار شد، طی سخنانی گفت: شهید طهرانی مقدم مظهر و نماد دکترین "ما می‌توانیم" بود و اگر مسئولان ما از این الگوی عملی پیروی می‌کردند، تمام تخم‌مرغ‌های خود را در سبد برجام قرار نمی‌دادند، چشم‌ها را به نیویورک و وین و واشنگتن نمی‌دوختند و تلاش می‌کردند با استفاده از ظرفیت‌های داخل، پیشرفت و تعالی را در سایه استقلال رقم بزنند، امروز پیروزی ترامپ، برای آنان کابوس و نگرانی ایجاد نمی‌کرد.
وی با ارائه بحث مبسوطی درباره خصوصیات و ویژگی‌های شهید طهرانی مقدم و بیان خاطراتی از 38 سال آشنایی با وی، افزود: آنچه به کار و تلاش این دانشمند برجسته، برکت و آثار فراوانی داده بود، معنویت و سلوک معنوی، اخلاص، انس با اهل بیت(ع) و تبعیت محض از ولایت فقیه به‌عنوان نائب امام عصر(عج) بود.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: الگوی مدیریتی شهید طهرانی مقدم، موضوع قابل پژوهش برای کشف و معرفی آن به‌عنوان مدل موفق و جدید در نظام مدیریتی کشور است.
مقدم‌فر با اشاره به صنعت موشکی به‌عنوان یک علم پیچیده و بین‌رشته‌ای گفت: چرا ما در حوزه موشک، هوافضا و ماهواره و یا در سایر تکنولوژی‌های برتر مانند نانو، هسته‌ای، سلول‌های بنیادین و امثال آن، پیشرفت کردیم ولی در سایر حوزه‌های صنعتی که عمدتاً تصدی‌ آنها در دست دولت است، مثل صنعت خودروسازی، کشاورزی و امثال آن، این‌قدر عقب مانده و در حال درجا زدن هستیم؟
وی در ادامه اظهار داشت: چرا به‌جای تکیه بر ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای که در داخل کشور داریم و اعتماد به گفتمان امام(ره) در گزاره "ما می‌توانیم"، بخش اعظم پتانسیل خود را خرج رایزنی‌ با آمریکایی‌ها کردیم؟
این کارشناس مسائل راهبردی افزود: اگر از الگوی مدیریتی شهید طهرانی مقدم پیروی می‌شد، امروز برخی دولتمردان ما پیروزی ترامپ و شکست کلینتون و دموکرات‌ها در آمریکا را کابوس خود نمی‌دیدند و نگران اوضاع آینده خود نبودند.

منبع: تسنیم

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo