روز شمار دفاع مقدس

04/09/58
رد احتمال درگیری نظامی با عراق توسط دریادار مدنی

اعلام آتش‌بس در كردستان توسط حزب منحله دمكرات

پیام حضرت امام به كردستان
04/09/59

اجرای آتش و تحرك زمینی مجدد عراق در سوسنگرد ، عقبنشینی براثر ضربات مدافعان و افزایش استعداد و قوت گرفتن احتمال حمله وسیع عراق به سوسنگرد . دو گزارش متناقض از رادیو كلن و نیویورك تایمز درباره حوادث سوسنگرد . اجرای آتش روی شهر اهواز .

جبهه شمالی : تحرك گروه ضدانقلابی كومله در سردشت و آماری از نفرات سردار جاف و شیخ عثمان و پالیزبان . حمله هوایی دشمن به ایلام .

گزارش نماینده امام و سخنگوی شورای عالی دفاع ( آیتا… خامنهای ) از تبلیغات برون مرزی سخنرانی رئیس مجلس ( آقای رفسنجانی ) در مجلس ملی سوریه : علت شروع جنگ به خطر افتادن منافع آمریكا در منطقه است .

04/09/60

گزارشی از ردههای اطلاعاتی در مورد تدابیر و فعالیتهای دشمن برای مقابله با حمله احتمالی ایران همراه با تبلیغات رسانههای عراق پیرامون عملیات آتی و تهدید به نابود كردن تأسیسات اقتصادی ایران در صورت حمله مزبور. گزارشهائی از ادامه فعالیت عملیات شناسایی در هور توسط نیروهای خودی.

تمهیدات جهت تأسیس قسمت پدافندی ش.م.ر در یگان های سپاه با توجه به قطعی بودن استفاده عراق از سلاحهای شیمیایی.

شهادت 19 تن از رزمندگان خودی به دست ضدانقلاب در دو محور بوكان - مهاباد و اطراف بانه. فعالیتهای ارتش عراق در ارتباط با تحركات ایذایی عوامل ضدانقلاب در داخل و خارج كشور ادامه ورود كامیونها با محموله سلاح و تجهیزات از كشورهای اردن و عربستان به عراق ورود وزیر امورخارجه عراق به امریكا و تأكید مقامات عراقی بر تصمیم جهت تجدید روابط با واشنگتن.

 

 

 
 
https://old.aviny.com/archive/war/09/04.aspx?&mode=print
Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved