بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


03/8/59

آخرین تلاش مدافعان خرمشهر و جلوگیری از سقوط آن

نیمه شب دیشب بوقت تهران شورای امنیت سازمان ملل متحمد بریاست نماینده شوروی تشكیل جلسه داد. (قرار است در مورد جنگ رژیم بعث عراق علیه ایران به بحث و گفتگو بپردازند.).

دولت جمهوری اسلامی در تاریخ 21/07/59 موافقت خود را جهت خروج بی‌خطر و قانونی كشتیهای تجاری خارجی گرفتار در اروندرود را (به كورت والدهایم دبیركل سازمان ملل) اعلام داشتند. ولی عراق مخالفت خود را با این امر نشان داد و مانع خروج كشتیهای مورد نظر شد.
03/8/62

انفجار مقر تفنگداران آمریكایی در بیروت توسط مسلمانان

03/8/63

گزارش طراحی و اجرای "عملیات كاروان" و تأثیر مثبت اجرای این طرح در عبور 28 فروند كشتی با تحمل كمترین خسارات از طرف قرارگاه نوح سپاه؛ اطلاعیه نظامی ارتش عراق مبنی بر نابودی چهار هدف دریایی ایران و عدم تأیید این حملات از سوی رسانه های غرب؛ گزارش گلف نیوز از تعداد كشتیهای هدف قرار گرفته و خسارات عوارض ناشی از این حملات بمباران مناطق مسكونی حاشیه منطقه عملیاتی میمك به وسیله عراق؛ تبادل آتش طرفین بخصوص در سردشت و آبادان؛ حمله هلیكوپترهای دشمن به خطوط خودی در ایستگاه نود؛ تداوم كارهای مهندسی خودی در منطقه جنوب، با اهداف دوگانه آماده سازی مین و فریب دشمن ادامه درگیریها و تحركات ایذایی مسلحانه گروههای محارب به شكل پراكنده در مناطق مختلف كردنشین؛ گزارش ستاد مركزی سپاه مبنی بر اینكه كومهله با یك گروه ضربت قصد اعمال خرابكارانه از قبیل ترور، تخریب و مینگذاری و پخش اعلامیه دارد؛ گزارش قرارگاه حمزه از ارسال مهمات و سلاحهای انفرادی از سوی شوروی برای عناصر حزب دمكرات

ادامه جریان تسلیمی ها گزارش حفاظت اطلاعات سپاه در خصوص عوامل و نحوه بمبگذاریهای اخیر و دخالت مستقیم عراق در آن اتخاذ و اعلام تصمیمات در مورد چگونگی راهاندازی و تأمین و پشتیبانی وزارت جدیدالتاسیس اطلاعات به وسیله سپاه پاسداران و لزوم تغییرات در نوع ماموریت و تشكیلات واحد اطلاعات سپاه و محدود شدن آن به اطلاعات نظامی با تأسیس وزارت اطلاعات نامه ستاد تبلیغات جنگ به فرماندهی كل سپاه در خصوص بازدید دومین گروه خبرنگاران خارجی از منطقه عملیاتی میمك در چند روز آینده و گزارش ارسالی خبرنگار رویتر از مشاهداتش در همین منطقه.

گفتار مفصل رادیو بیبیسی دربارة حمایت جهانی از اسراء نوجوان ایرانی و برنامه های در نظر گرفته شده برای آنان و ادعای دولت عراق كه قبلاً پیشنهاد آزادی این اسرای كودك را داده اما از طرف ایران رد شده است.

03/8/65

در جلسات امروز قرارگاه خاتم الانبیا گزارشی از برنامه ریزی عملیاتهای اصلی و یدك و فریب و مأموریت هر قرارگاه در این زمینه ارائه شد، سپس اقدامات آمادهسازی و پشتیبانی عملیاتها، شناسایی و فعالیتها و حساسیتهای دشمن مطرح شد و بعد از آن مشكلات مربوط به توپخانه، لجستیك، مهندسی، نیرو و حفاظت مورد بررسی قرارگرفت.

دشمن برای افزایش دید خود نیزارهای جلو منطقه چزابه را آتش زد.

حمله هواپیماهای دشمن به باختران، اسلامآباد، خرمآباد و دیگر مناطق غرب كشور؛ سقوط یك هواپیمای دشمن در این حملات. گزارش خبرنگار روزنامه هرالد تریبیون از بغداد درباره دور جدید حملات هوایی عراق. سرنگونی یك هواپیمای ناشناس در حریم هوایی كویت.

اقدامات كمین، تخریب، شكنجه و قتل توسط عناصر گروهكهای كومهله و حزب دمكرات در مناطق كردنشین كشور. مشاهدات خبرنگار انگلیسی از سفر به كردستان عراق و بازدید از مقر فرماندهی حزب دمكرات كردستان ایران، وضعیت گروههای ضدانقلاب، وضعیت اسیران ایرانی.

03/8/66

سفر جرج شولتز به منطقه خلیج.

بمب‌گذاری در دفتر هواپیمایی امریكا در كویت.  
 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved