بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


01/04/58

ادامه ناآرامی‌ها در خرمشهر : انفجار مین در محل تقاطع جاده خاكی و آسفالته شهر ، قاچاق گسترده سلاح از عراق به ایران و دستگیری محمد ناصری قاچاقچی اسلحه و عزیز صابری از اعضای سازمان انقلابی در خرمشهر .

تظاهرات امروز موافقین و مخالفین آیت الله خلخالی و مدنی استاندار خوزستان در اهواز ؛ قسمتی از مصاحبه آیت الله خلخالی با هفته‌نامه فردوسی درباره اوضاع خوزستان و نحوة برخورد وی با شیخ شبیر خاقانی .

تلگرام گروه‌های اسلامی سنندج به وزارت كشور و درخواست بركناری فوری یونسی از استانداری كردستان و اشاره به اینكه او سمبلی از استاندارهای دورة طاغوتی است . اظهارات مفتی‌زاده علیه یونسی و متهم كردن او به دروغ‌گویی و رفتار ناروا ، برانگیختن اغتشاش و بلوا ، بی‌توجهی به مردم و عدم مقابله با غارتگران .

اطلاعیه دادستان انقلاب اسلامی گنبد درباره مسائل ارضی منطقه تركمن صحرا و چگونگی تقسیم محصول به دست آمده از زمین‌های متعلق به وابستگان رژیم گذشته .

انتشار قطعنامه 7 ماده‌ای همافران نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در حضور امام خمینی در قم و درخواست ادامه پاكستازی در ارتش .

سخنرانی دكتر یزدی وزیر امورخارجه در شیراز درباره قراردادهای خارجی ایران و برنامه‌های دولت موقت برای تعیین سرنوشت آنها .

مصاحبه مطبوعاتی امیر انتظام ( سفیر ایران در سوئد ) در خصوص نظریات دولت موقت درباره روابط ایران و عراق ، روابط ایران و آمریكا و سیاست دولت در قبال تسلیحاتی و قراردادهای تسلیحاتی با آمریكا و نیز موضوع كارشناسان و مستشاران آمریكایی در ایران .

تصویب لایحه 1/3 میلیارد دلاری خرید چهار ناوشكن سفارش شاه مخلوع ایران به آمریكا در كنگره آن كشور جهت واگذاری آنها به نیروی دریایی آمریكا و بازتاب این خبر در آسوشیتدپرس .
01/04/61
شورای عالی دفاع جمهوری اسلامی ایران مواضع رسمی ایران را درباره تحولات جنگ و دعاوی و اقدامات عراق اعلام كرد. گزارش رئیس شورای عالی دفاع از تصمیمات این شورا: تأكید بر اینكه تا متجاوز تنبیه نشود جنگ ادامه دارد؛ افشای تبلیغات مزوّرانه عراق؛ اولویت جنگ با عراق نسبت به حضور در لبنان؛ عقبنشینی عراق برای دور ماندن از تلفات و كسب آمادگی جهت حمله مجدد به ایران است؛ صدام هنوز به بمباران شهرها ادامه میدهد؛ ما نمیتوانیم حالت نه جنگ و نه صلح را بپذیریم؛ ما هرگز عمده قوای خود را به لبنان اعزام نمیكنیم.

اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی: امام خمینی تقدم جنگ را مرزهای ایران تعیین كردند و كشورهای عربی دوست نیز بر تقدم جنگ با عراق نسبت به لبنان تأكید داشتند. بدون برداشتن صدام، جبهه شرقی نبرد با اسرائیل كامل نخواهد شد.

عقب نشینی عراق از مناطق سرپلذهاب، گاومیشان، كوره موش، گیلانغرب و تنگ حاجیان.

اطلاعیه فرماندهی كل نیروهای مسلح عراق مبنی بر پاسخگویی به آتش توپخانه ایران. تبادل نظر صدام با فرماندهان ارتش عراق دربارة عقبنشینی به مرزهای بینالمللی. مقاله مركز مطالعات استراتژیك و بینالملل "جرج تاون" دربارة نتایج عقبنشینی بر اوضاع سیاسی ـ نظامی منطقه و راهكارهای امریكا در قبال این تحولات.

دیدگاههای دفتر سیاسی سپاه دربارة حمله اسرائیل به جنوب لبنان و ارتباط این حمله با جنگ ایران و عراق؛ سیاست مشترك دولتهای عرب منطقه در حمایت از صدامحسین. عرفات: نقش امریكا در جنایات اخیر اسرائیل در لبنان شرمآور است. مقاومت میكنیم، میجنگیم و پیروز میشویم. هیچ كس با به زمین گذاشتن سلاح موافق نیست. محكومیت حملات اخیر اسرائیل به جنوب لبنان در اجلاس سه روزة وزیران خارجه ده كشور عضو جامعه اقتصادی اروپا.

خبرگزاری آلمان شرقی: در حمله اخیر اسرائیل به لبنان سی هزار تن بیخانمان شده اند. تظاهرات مردم بن و پاریس علیه اقدامات اخیر اسرائیل در لبنان.

درگیری نیروهای سپاه و حزب دمكرات كردستان در اطراف میاندوآب و سلماس. پنج تن از مسئولان حزب دمكرات در منطقه مهاباد خود را تسلیم كردند.

كشف یازده خانه تیمی از گروههای ضدانقلاب مسلح و كشته شدن 25 تن از عناصر سازمان مجاهدین خلق در درگیریهای خیابانی.

01/04/61
سفر بوش به هفت كشور اروپایی جهت بررسی موج فزاینده تروریسم

سفر آقای هاشمی به لیبی، سوریه، چین و ژاپن

01/04/61
تصمیم مجاهدین مبنی بر تخلیه شهر مهران و تثبیت مواضع بر ارتفاعات مشرف بر شهر

سرهنگ قذافی (پس از حمایت شدید اعراب از عراق در اجلاس الجزایر): یكی از اشتباهات بزرگ زندگیش تهیه موشك برای ایران به منظور هدف‌گیری بغداد بود.

قصد عراق مبنی بر حمله در عمق تا 50 كیلومتر خاك ایران جهت تشدید تنش‌های داخلی ایران

تحول یك محموله اسلحه از سوی فرانسه به عراق در زمان گسترش روابط سیاسی میان ایران - فرانسه

درخواست شورای امنیت از دبیركل جهت اعزام هیات كارشناسی به ایران جهت رسیدگی به ادعای ایران مبنی بر كاربرد سلاحهای شیمیایی توسط عراق

تلاشهای عراق در مخالفت عراق با طرح دبیركل

لاریجانی: نخستین اقدام انگلیس برای بهبهود روابط تصحیح موضعگیری قبلی و اتخاذ موضع بی‌طرفانه در جنگ است و مسیرش را باید در رابطه با ایران از آمریكا جدا سازد.

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved