شهید آوینی

هیچ مهد‌کودکی حق برگزاری «استخر مختلط» ندارد/ پلمب مهدکودکهای متخلف

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: هیچ مهد‌کودکی حق برگزاری استخر مختلط را ندارد و در صورت مرتکب شدن به چنین تخلفی، آن مهدکودک پلمب می‌شود.

95/04/28

ابراهیم غفاری درباره تخلف برخی از مهدهای کودک در برگزاری استخرهای مختلط اظهار کرد: هفته گذشته در پی گزارشی مبنی بر برگزاری استخرهای مختلط در مهدکودک‌ها، به مهد‌های دارای استخر که تعداد آنها به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد، سرکشی کردیم و موردی در این مهدکودکها مشاهده نشد.
وی متذکر شد: اگر مهدکودکی دارای فوق برنامه‌ای با عنوان «استخرهای مختلط» باشد، دچار تخلف شده است و با این مجموعه صد‌در‌صد برخورد می‌شود چرا که بخشنامه‌‌ای برای رعایت ضوابط و استاندارد‌ها به تمام مهدهای کودک ابلاغ شده است.
غفاری تصریح کرد: هیچ مهد‌کودکی حق برگزاری استخر مختلط را ندارد و در صورت مرتکب شدن به چنین تخلفی، آن مهدکودک پلمب می‌شود.
خبرگزاری تسنیم امروز با انتشار گزارش مستندی از تخلف برخی مهدکودکها در برگزاری استخر مختلط نوشت:
اخیرا در برخی از مهدکودکها، برگزاری برنامه استخر مختلط در جدول برنامه رسمی آنها قرار گرفته است و این مهدها در پناه حاشیه امنی که برای این تخلف خود احساس کرده‌اند، حتی عکسهای برگزاری برنامه استخر مختلط در مهد کودک خود را نیز با افتخار بر روی وب‌سایت رسمی خود قرار داده‌‌اند؛ به طور نمونه مهدکودک «ش» در خیابان آفریقای تهران ضمن برگزاری استخر مختلط در برنامه‌های آموزش رسمی خود، اقدام به انتشار تصاویر و عکسهای آن نیز بر روی سایت اختصاصی خود کرده است که ادامه تعدادی از این تصاویر آمده است:




 

منبع:تسنیم

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo