شهید آوینی

دبیر اجرایی خانه کارگر کرمانشاه :
بیکاری در کرمانشاه به وضعیت "بحرانی" رسید/هر خانواده کرمانشاهی "یک بیکار" دارد

دبیر اجرایی خانه استان کرمانشاه با بیان اینکه برای رفع معضل بیکاری که به وضعیتی بحرانی در کرمانشاه تبدیل شده نباید به دنبال مقصر بود، گفت: مسئولان دستگاه‌ها، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و خود مردم در بروز این شرایط نقش داشتند.

95/03/30

اولیا علی بیگی اظهار داشت: تعداد کارگران زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی استان کرمانشاه 270 هزار نفر است که در قالب بیمه اجباری و اختیاری مشغول فعالیت هستند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه بیان کرد: کارگران این استان در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات فعالیت دارند که آمار اشتغال کمتر از 20 هزار نفری کارگران در بخش صنعت استان کرمانشاه رقمی وحشتناک و نشان دهنده هشداری جدی است.

علی بیگی با اشاره به اینکه در خوشبینانه‌ترین شرایط یک جوان بیکار در هر خانواده استان کرمانشاه وجود دارد گفت: وجود چنین شرایطی حق مردم این استان که در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند نیست که به فرموده امام خمینی (ره) کرمانشاه سینه ستبر ایران است.

وی با بیان اینکه برای رفع معضل بیکاری که به وضعیتی بحرانی در استان کرمانشاه تبدیل شده است نباید به دنبال مقصر بود عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌ها، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و خود مردم در بروز این شرایط نقش داشتند.

علی بیگی اظهار کرد: هم اکنون باید با بسیج همگانی، ارتقا فرهنگ کار و ایجاد اعتماد برای فعالان بخش خصوصی این وضعیت بیکاری را بهبود بخشید با توجه به اینکه شهری که صنعتی است به عنوان شهر توسعه یافته محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تعداد کارگران بخش صنعت استان کرمانشاه که کمتر از 20 هزار نفر هستند خاطرنشان کرد: کرمانشاه به عنوان یک کلان شهر با آمار پایین کارگران فعال در بخش صنعت نمی‌توان آن را شهری صنعتی و توسعه یافته دانست.

منبع:تسنیم

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo