شهید آوینی

به همت سربازان گمنام امام زمان (عج)
باند قاچاق سلاح و مهمات در کرمان متلاشی شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در کرمان به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

95/03/11

از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری با اشاره به انهدام یک باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در کرمان به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در تشریح جزئیات این خبر گفت: با عنایت‌های خداوند متعال، تلاش‌ها و اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان این باند قاچاق سلاح و مهمات متلاشی شد.

وی با بیان اینکه باند مذکور محموله‌های سلاح جنگی و شکاری را از غرب کشور تهیه و به استان کرمان منتقل می‌کردند، افزود: در رصدهای اطلاعاتی، اعضای این باند شناسایی و ضربه به باند متشکله در دستور کار قرار گرفت و در یک فرصت مناسب باند مذکور منهدم شد.

وی با اشاره به اینکه این باند یکی از باندهای فعال در امر قاچاق سلاح و مهمات جنگی و شکاری است و تاکنون چندین بار اقدام به حمل سلاح و مهمات به استان کرمان کرده است، گفت: در مجموع عملیات صورت گرفته، از این متهمان و اعضای باند 46 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف شده است.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان ابراز داشت: در آخرین عملیات در حالی که محموله‌ای شامل 30 قبضه اسلحه داخل خودرویی با عنوان حمل بار جاسازی و به کرمان وارد شده بود، کشف و توقیف شد.

سالاری عنوان کرد: محموله‌های مذکور طی دو مرحله توسط دو دستگاه خودرو به استان کرمان منتقل و خودروهای مذکور نیز توقیف و همه متهمان که در امر حمل و جاسازی سلاح مداخله داشته‌اند دستگیر و تحقیق از آنان ادامه دارد.

منبع:خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo