شهید آوینی

با حضور مردم شهیدپرور قزوین
پیکر همسر شهید بابایی در قزوین تشییع می‌شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با حضور مسؤولان و مردم شهیدپرور قزوین، پیکر صدیقه حکمت همسر شهید بابایی در قزوین تشییع می‌شود.

95/03/05

غلامرضا حقایق‌پور اظهار کرد: پیکر صدیقه حکمت همسر شهید خلبان سرلشکر عباس بابایی در قزوین تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

وی بیان کرد: صدیقه حکمت که روزهای گذشته در بیمارستان نمازی شیراز تحت عمل جراحی پیوند کبد قرار گرفته بود، دارفانی را وداع گفت و به همسر شهیدش پیوست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه پیکر این بانوی بزرگوار امروز در شیراز تشییع شده است، عنوان کرد: پیکر ایشان چهارشنبه، ‌5 خردادماه نیز در تهران تشییع و پس از آن پیکر برای تشییع و خاکسپاری به قزوین انتقال داده می‌شود.

حقایق‌پور ادامه داد: ‌پیکر مرحومه حکمت پنجشنبه، 6 خردادماه با حضور مسؤولان و مردم شهیدپرور استان قزوین و بازماندگان این مرحومه در قزوین ساعت 10 صبح از مقابل امامزاده اسماعیل(ع) به سمت گلزار شهدای قزوین تشییع می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: ‌بعد از اقامه نماز پیکر همسر گرانقدر شهید خلبان عباس بابایی در قطعه‌ مزار والدین شهدای قزوین به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مطرح کرد:‌ مراسم درگذشت صدیقه حکمت ساعت 19 تا 20 و 30 دقیقه روز پنجشنبه در مسجد محمد رسول‌الله(ص) شهر قزوین برگزار می‌شود.

گفتنی است، همسر سرلشکر شهید بابایی پس از تحمل ماه‌ها درد ناشی از بیماری کبدی عمل پیوند کبد در بیمارستان نمازی شیراز انجام داد که بعد از عمل پیوند کبد، سوم خرداد ماه به همسر شهیدش پیوست.

مرحومه صدیقه حکمت همسر خلبان شهید عباس بابایی در 28 سالگی همسرش به شهادت رسید و بعد از آن با یاد و نام شهید بابایی زندگی‌اش را با سه فرزندش ادامه داد.

شهید عباس بابایی سرلشکر خلبان و معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از 60 مأموریت جنگی موفق در 15 مرداد سال 66 بعد از انجام عملیات شناسایی یکی از مناطق جنگی به فیض شهادت نائل آمد.

شهید بابایی که در 14 مرداد 1329 در قزوین متولد شد در هنگام شهادت 37 سال داشت.

منبع:خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo