شهید آوینی

رد رشوه میلیونی توسط ماموران انتظامی کازرون

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس از رد رشوه ۳۲ میلیون ریالی توسط مأموران انتظامی شهرستان کازرون پس از کشف کالای قاچاق هفت میلیاردی خبر داد.

94/06/12

رد رشوه میلیونی توسط ماموران انتظامی کازرون

سرهنگ "رضا صادقی" گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون از یک واحد انبار نگهداری کالای قاچاق در شهرستان بازرسی و مقدار 80 هزار کیلوگرم برنج، 85 هزار کیلوگرم نخود فرنگی و یک میلیون و 392 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.
وی ادامه داد : در اقدامی دیگر نیز ماموران انتظامی بخش "جره" این شهرستان در بازرسی از دو دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت پیکان موفق به کشف 16 دستگاه یخچال، یک دستگاه ماشین ظرف شویی و یک دستگاه ماشین لباس شویی، 50 عدد باتری خوردو و 367 کارتن انواع مواد خوراکی قاچاق و فاقد مجوز قانونی شدند.
سرهنگ صادقی افزود : در این عملیات ها پنج نفر دستگیر و در حین انجام وظیفه دو نفر از متهمان جهت فرار از قانون مبلغ 32 میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به مأموران پیشنهاد دادند که مأموران صحیح العمل ضمن امتناع از دریافت آن، مراتب را صورتجلسه و متهمان را به همراه کالای قاچاق کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی کردند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بالغ بر هفت میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ صادقی در پایان گفت : از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن 110 با پلیس در جریان قرار داده و نظرات، انتقادات، پیشنهادات و تقدیر و تشکر خود از مأموران انتظامی استان را نیز از طریق نلفن 197 اطلاع دهند.

منبع:تسنیم

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo