شهید آوینی

خاطره ای از محمدرضا جعفری؛
رزمنده ای که بالگرد عراقی را با تیربار گرینوف زد!

وقتی در منطقه عملیاتی شلمچه بطور غیرقابل تصوری موفق به سرنگونی یک فروند هلی‌کوپتر عراقی با تیربار گرینوف شدم، بخاطر این اقدام منحصر بفرد لوح و نشان جانبازی و شهامت گرفتم و متعاقب آن به دیدار حضرت امام‌(ره) رفتم.

94/06/05

رزمنده ای که بالگرد عراقی را با تیربار گرینوف زد!

وقتی در منطقه عملیاتی شلمچه بطور غیرقابل تصوری موفق به سرنگونی یک فروند بالگرد عراقی با تیربار گرینوف شدم، بخاطر این اقدام منحصر بفرد لوح و نشان جانبازی و شهامت گرفتم و متعاقب آن به دیدار حضرت امام‌(ره) رفتم.
در آن جلسه به اتفاق - مرحوم- حاج سید احمد آقا وارد اطاق امام‌(ره) شدیم، در آن دیدار حضرت امام‌(ره) ضمن تقدیر از بنده بخاطر سرنگونی هلی‌کوپتر عراقی در جملاتی کوتاه فرمودند «این کاری که شما کرده‌اید نمی‌توان مشابه آن را در هیچ کجا پیدا کرد»، و فرمودند «شما اجر شهید را دارید و همچون شهید هستید، شما که با یک تفنگ عادی هلی‌کوپتر دشمن را سرنگون کرده‌اید همه این‌ها از خداست. وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَـكِنَّ اللّهَ رَمَى.. و اگر توجه شما به خدا باشد و برای خدا بجنگید این امور ادامه خواهد یافت و اگر خدای نخواسته کسی در حق شما‌ها کوتاهی کند، ظلم به اسلام و این کشور و نظام اسلامی کرده است.»
در آخرِ این دیدار نیز حضرت امام‌(ره) برای رزمندگان و بنده دعایی خاصه فرمودند.

منبع:جام نیوز

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo