شهید آوینی

سکوت بانک مرکزی در ماجرای تخلف آشکار‎


معاون وزیر اسبق اقتصاد گفت: به سپرده‌گذاران سود مناسبی نمی‌دهند اما برای پیامک ۱۰۰ هزار ریال از حساب مشتریان خود کم می‌کنند.

 94/03/11

حیدر مستخدمین حسینی معاون وزیر اسبق اقتصاد با انتقاد از برداشت اخیر ۵ هزار تومانی بانک ملی از حساب مشتریان خود اظهار کرد: در چند روز اخیر خبرهایی در این زمینه منتشر شد که بانک ملی ۵۰۰۰ تومان از حساب مشتریان خود برداشت کرده است که این بسیار تاسف آور است.

وی با مطرح کردن این سوال که" چرا بانک ملی برداشت خود از حساب مشتریان رادر این مقطع انجام داده است؟ " تصریح کرد: این اقدام بانک ملی در این مقطع بسیار تعجب برانگیز است و متاسفانه مشاهده می کنیم آن ها به سپرده گذاران خود سود مناسبی هم نمی دهند ولی برای دریافت پیامک ۱۰۰ هزار ریال از حساب مشتریان خود کم می کنند.

مستخدمین حسینی خاطرنشان کرد: چرا بانک ملی این اقدام را در این شرایط انجام می دهد و نارضایتی مردم را به بار می آورد در حالی که بانک ها در سال های اخیر سود مناسبی را از تجهیز منابعی که انجام داده اند به مشتریان خود پرداخت نکرده اند.

وی با انتقاد از رفتار بانک مرکزی در اتفاق اخیر نیز به نسیم گفت: نکته تعجب آمیز دیگر سکوت مقامات پولی و مالی به خصوص مقامات بانک مرکزی است.

این اقتصاددان تصریح کرد: این موارد نشان دهنده سو مدیریت است زیرا براساس آن نهادهایی مانند بانک ملی از مردم پول دریافت می کنند تا به این وسیله بتوانند نهاد و یا سازمان خود را اداره کنند.

گفتنی است اواخر هفته گذشته بانک ملی در اقدامی تامل برانگیز با ارسال پیامکی، بدون دلیل، ۵۰ هزار ریال از حساب مشتریان در قالب آبونمان ساپتا، برداشت کرد که این اتفاق حواشی زیادی را بوجود آورده است.

منبع :فرهنگ نیوز

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo