شهید آوینی

افزایش تحرکات فرامنطقه‌ای در آستانه آغاز رزمایش بزرگ ارتش/ تمام تحرکات را رصد می‌کنیم

جانشین فرمانده قارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: تمامی تحرکات فرامنطقه‌ای که در روزهای اخیر نیز افزایش داشته به خوبی توسط سامانه‌های بومی پدافند هوایی رصد می‌شود.

93/10/03

امیر صباحی‌فرد جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) امروز با حضور در مرکز عملیات مشترک محمد رسول‌الله(ص) ارتش از طریق ویدئو کنفرانس با فرماندهان یگان‌های حاضر در این رزمایش سخن گفت.

امیر صباحی‌فرد گفت: به لطف خدا آنچه امروز در قرارگاه پدافند هوایی شاهد آن هستیم اعتماد به نفس و تکیه بر توان داخلی و عزم جدی قرارگاه پدافند هوایی بر بومی‌سازی سامانه‌های پدافندی کشور است و قطعا با روحیه خودباوری و ولایت‌مداری که در کارکنان و متخصصان ما وجود دارد، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر قرارگاه در این زمینه‌ها خواهیم بود.

وی به سامانه‌های بومی از جمله رادارهایی که طی سال‌های گذشته توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید شده و وارد شبکه یکپارچه پدافند هوایی شده است، اشاره کرد و افزود: به کار‌گیری سامانه‌های بومی در شبکه یکپارچه پدافند هوایی باعث ارتقاء توان دفاعی کشور شده و اکنون شاهد آن هستیم که حتی ریز پرنده‌ها نیز از دید چشمان همیشه بیدار قرارگاه پدافند هوایی پنهان نمانده و تمامی تحرکات فرامنطقه‌ای که در روزهای اخیر نیز افزایش داشته به خوبی رصد می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo