شهید آوینی

موضوع فیلم بعدی نرگس آبیار

نرگس آبیار هم اکنون در حال نگارش فیلمنامه‌ای اقتباسی درباره امام موسی کاظم(ع) است که به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی جلوی دوربین خواهد رفت.

93/09/27

محمدحسین قاسمی، تهیه‌کننده سینما، به ایکنا گفت: «لیخون» عنوان کار آینده من است که آن نیز در ژانر دفاع مقدس تولید خواهد شد. این فیلم سینمایی را مهدی نادری کارگردانی خواهد کرد. این اثر همچون فیلم «شیار ۱۴۳» توسط بخش خصوصی تولید می‌شود.

وی افزود: این کار هم اکنون، توسط کارگردان در حال نگارش فیلمنامه است و به محض آماده شدن، برایش درخواست پروانه ساخت خواهد شد. این فیلم سینمایی به احتمال زیاد، سال ۹۴ جلوی دوربین خواهد رفت. اطلاعات کامل درباره داستان این کار بعد از آماده شدن فیلمنامه در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

قاسمی درباره دیگر کارهایش هم چنین گفت: نرگس آبیار (همسر قاسمی) هم اکنون در حال نگارش فیلمنامه‌ای با محوریت امام موسی کاظم (ع) است که اقتباسی از یک کتاب است.

وی در پایان خبر خود اعلام کرد: فیلمنامه‌ای دیگری از نرگس آبیار در حوزه دفاع مقدس آماده شده که در آن به موضوعات اجتماعی پرداخته خواهد شد و به احتمال زیاد این کار قبل از فیلمی که محوریت آن امام موسی کاظم(ع) جلوی دوربین خواهد رفت. به زودی برای این فیلمنامه که نامی برای آن انتخاب نکرده‌ایم درخواست پروانه ساخت خواهیم کرد.

 

منبع:فرهنگ نیوز

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo