شهید آوینی
       

تدابیر امنیتی در اطراف کاخ سفید تشدید شد

پس از نفوذ فردی به داخل کاخ سفید در روزهای اخیر سرویس مخفی آمریکا تمهیدات امنیتی جدیدی برای ورود گردشگران و نیز مردم این منطقه به محوطه کاخ سفید اتخاذ کرد.

تدابیر,امنیتی,کاخ سفید,آمریکا,رئیس جمهور,واشنگتن پست,بازرسی,تفتیش,اوباما,همسر اوباما

 

به نقل از واشنگتن پست، پس از نفوذ فردی به داخل کاخ سفید در روزهای اخیر گارد حفاظت ریاست جمهوری آمریکا موسوم به «سرویس مخفی»تمهیدات امنیتی جدیدی برای ورود گردشگران و نیز مردم این منطقه به محوطه کاخ سفید اتخاذ کرده اند.
این اقدامات برای کاهش احتمال به خطر افتادن مقامات آمریکایی به خصوص رئیس جمهور این کشور انجام می شود. یکی از این پیشنهادات افزایش ردیفی از نرده ها در چند متری موانع فعلی است. همچنین پیشنهاد شده بازدیدکنندگان را یک بلوک قبل از درب اصلی مورد بازرسی و تفتیش (بدنی) قرار دهند.
این طرح ها در پی ورود فردی چاقو به دست در جمعه شب به محوطه کاخ سفید انجام می شود. ورود این فرد باعث تخلیه موقت بخشی از کاخ سفید شد. باراک اوباما و همسرش 10 دقیقه قبل از ورود این فرد کاخ سفید را ترک کرده بودند. پریدن از روی نرده ها و ورد به محوطه کاخ سفید افزایش یافته است اما این اولین باری است که یکی از این افراد توانسته وارد ساختمان کاخ سفید شود.
گارد حفاظت ریاست جمهوری آمریکا هویت این فرد را «عمر گونزالس» اعلام کرد که یک چاقوی10 سانتیمتری حمل می کرد. خانواده فرد بازداشت شده به واشنگتن پست گفته اند که گونزالس بیمار روانی است و طی یک سال اخیر در درون خودروش زندگی کرده است.
 

منبع: خبرگزاری تسنیم

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo