شهید آوینی

 

اعضای فرقه ضاله بهائیت در آغوش آل‌خلیفه

به گزارش شيعه آنلاين، بهائيت دين ابداعي استعمارگران براي به بندکشيدن اعتقادات مسلمانان و به منظور اختلاف افکني تاسيس شد. از اعتقادات بهائيان مي توان به نفي خاتميت حضرت محمد مصطفي صل الله عليه و آله، نفي وجود بهشت و جهنم و رد شرايع اسلام اشاره کرد.
 

 

از نظر تمام علماي شيعه پيروان اين فرقه استعمار ساز کافر بوده و نمي توان با آنها داد و ستد کرد و در قبرستان مسلمانان دفن نمود. فتاواي فوق در مورد بهائيت مختص به تشيع نبوده بلکه اهل سنت نيز پيروان اين فرقه ضاله را نجس مي شمارند.

براساس فتواي دارالافتاء الازهر مصر اين گروه ابداعي مرتد شمرده شدند. شيخ جاد الحق رئيس سابق الازهر ماهيت بهائيت را صيهونيستي دانسته و اين فرقه را در خدمت اسرائيل و براي مقاصد استعمار و در واقع اعلام جنگ در مقابل اسلام عنوان کرده است. شيخ عبدالعزيز ابن باز عالم سلفي عربستان سعودي نيز در فتوايي کفر بهائيت را محرز دانسته و در عدم جواز دفن آنها در قبرستان مسلمانان حکم داده است.

با اين حال حکومت بظاهر اسلامي بحرين که ماههاست صدهها تن از مسلمانش را به جرم اسلام خواهي کشته و مجروح ساخته با ردّ فتاواي علماي خود(اهل سنت) و در اقدامي عجيب محفل بهائيان را به رسميت شناخت و براي فعاليتهاي قانوني انها مجوز صادر نمود.

حکومت آل خليفه که يد طولاني در دفاع و اجراي سياست هاي صيهونيستي دارد حتي به اين نکته نيز توجه نداشته که براساس اعتقادات تمامي مسلمانان نفي کنندگان خاتميت کافر هستند و شايد اين اقدام عملاً ضد اسلامي بودن حکومت بحرين را بيش از بيش روشن ساخت.

اين حکم توسط وزير وزارت حقوق بشر و توسعه اجتماعي بحرين، «فاطمة بنت محمد البلوشي» صادر شده است.

فتواي دارالافتاء در الازهر: بسم الله، والحمد لله، والصلاة والسلام على رسول الله، و بعد: بهائيت يک فرقه و گروه مرتد از اسلام است، درست نيست که به آن ايمان آورد و با آنها مشارکت نمود و نسبت به ايجاد جمعيتها و مؤسساتي که ايجاد مي کنند نبايد بي تفاوت بود و چشم پوشيد. اين به آن سبب است که آنها بر اساس عقيده به حلول و تشريع غير از آنچه خداوند نازل کرده و ادعاي نبوت و حتي ادعاي الوهيت به وجود آمده اند لذا مجمع بحثهاي اسلامي در زمان شيخ جاد الحق اين فتوي را صادر و مجمع کنوني نيز آن را تأييد مي نمايد.

علي جاد الحق (رئيس سابق الازهر): بابيه و بهائيه فکري است که از اختلاط فلسفه ها و دينهاي متعدد به وجود آمده و در آن چيز تازه اي وجود ندارد که امت اسلامي براي اصلاح حال و وضع خويش در همه مسائل به آن احتياج داشته باشد بلکه در واقع چيزي است که براي خدمت کردن به صهيونيسم و استعمار شکل گرفته است و مجموعه افکار و يک دين ساختگي است که امت با آن آزمايش مي شود و به نام دين اعلان جنگ بر عليه اسلام است

سؤال: کساني که معتقد به مذهب بهاء الله شده اند و کسي که مدعي نبوت و همچنين مدعي است که خداوند در او حلول کرده است حکمشان چيست؟ آيا براي مسلمانان جايز است که به اين کافران اجازه دهند تا در قبرستان مسلمانان دفن شوند؟

جواب: اگر عقيده بهائيت همانگونه باشد که ذکر گرديد در کفرشان هيچ شکي وجود ندارد بنابراين درست نيست که آنها را در قبرستان مسلمانان دفن نمود. هرکس بعد از بعثت پيامبر ما محمد _صلي الله عليه و سلم _ مدعي نبوت باشد دروغگوست و به نص و اجماع مسلمانان کافر است چون تکذيب کننده اين فرموده خداوند است:” وما کَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِنْ رِجَالِکُمْ وَلَکِنْ رَسُولَ اللَّهِ وَخَاتَمَ النَّبِيِّينَ”(احزاب -??) “محمد پدر هيچکدام از مردان شما نيست بلکه رسول خدا و خاتم پيامبران مي باشد.” احاديث رسول الله _صلي الله عليه و سلم_ در حد تواتر در مورد اينکه رسول الله _صلي الله عليه و سلم_ خاتم پيامبران است و پيامبر ديگري بعد از او نخواهد آمد وجود دارد و همچنين هرکس ادعا کند که خداوند در او يا يکي از مخلوقات حلول کرده است به اتفاق همه مسلمانان کافر است چون خداوند در هيچيک از مخلوقاتش حلول نمي نمايد بلکه او بزرگتر از آن است و هرکس گوينده اين سخن باشد او نيز کافر است و تمام آيات و احاديثي که دلالت مي کنند بر اينکه خداوند متعال بر عرش قرار دارد را تکذيب نموده است.

به تحقيق که او بالاي همه مخلوقات است بزرگتر از آن است که مثل و مانندي داشته باشد او شبيهي ندارد و در کتاب خويش اينگونه خود را معرفي مي نمايد:” إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ” (اعراف – ??) “همانا پروردگار شما کسي است که آسمانها و زمين را در شش روز آفريد آنگاه بر عرش قرار گرفت.” چيزي را که خداوند متعال توضيح داده عقيده اهل سنت و جماعت است همان چيزي که پيامبران عليهم الصلاة و السلام و پايان بخش نبوت، محمد مصطفي (صلي الله عليه و سلم)، جانشينان هدايت يافته و اصحابش که مشمول رضايت خداوند و تابعيني که پيروي کننده در نيکي و احسان که تا امروز بر آن بوده اند، مي باشد.
 

 

منبع: سایت امید نور 14

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo