شهید آوینی

 

فرزند پادشاه اردن «امام زمان» است!

این چهره وهابی در ادامه ادعاهای خود گفت: بر اساس روایات موجود، فرزند «ملک عبدالله دوم»، همان “مهدی منتظر” است که در آخرالزمان ظهور خواهد کرد!
 
شیخ «یاسین عجلونی» از شیوخ وهابی اردن در سخنرانی چند روز پیش خود با مطرح کردن ادعاهای عجیبی، به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف اهانت کرد.

وی در اظهارات خود خطاب به حاضرین در محل گفت: در آینده ای نزدیک شاهد بازگشت خلافت هاشمیون و فتح بیت المقدس و آزادسازی آن از دست یهودیان اشغالگر به دست «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن خواهیم بود!

«یاسین عجلونی» همچنین افزود: این واقعه زمانی رخ می دهد که خداوند متعال «ملک عبدالله دوم» را به راه راست و واقعی هدایت خواهد کرد و از طریق وی امت اسلامی را نیز هدایت خواهد نمود!

او همچنین گفت: انشاءالله در سال ۱۴۴۶ هجری قمری، یعنی حدودا بعد از ۱۳ سال ما شاهد آزادی کامل بیت المقدس و بازگشت آن به صاحبان اصلی اش یعنی مسلمانان خواهیم بود.

این چهره وهابی در ادامه ادعاهای خود گفت: بر اساس روایات موجود، فرزند «ملک عبدالله دوم»، همان "مهدی منتظر” است که در آخرالزمان ظهور خواهد کرد!

وی افزود: ما در حال حاضر حکومتی اسلامی که مانند حکومت پیامبر صلی الله باشد، نداریم. انشاءالله «محمد» فرزند «ملک عبدالله» به خلافت خواهد رسید و همان حکومت اسلامی را بنا خواهد کرد!

گفتنی است پیش از روی کارآمدن آل سعود در عربستان سعودی، هاشمیون کلیدداران کعبه به شمار می رفتند و این به معنی حکومت داری آنان در آن منطقه بود. هاشمیون از اجداد پادشاه فعلی اردن هستند.
 

منبع: خبرگزاری فارس

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo