شهید آوینی

 

دفاع تمام قد امیر قطر از وهابیت

نوری که «محمد عبدالوهاب» در آن سیر می کرد، در میان مردم در سراسر شبه جزیره العرب انتشار یافت و همه را به راه اصلی و درست هدایت کرد و از انحرافات موجود دور نمود!

 
«حمد بن خلیفه آل ثانی» امیر قطر طی اظهاراتی گفت: امت اسلامی باید از روش تبلیغ وهابیت الهام بگیرد و با توجه به حوادث جاری در جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه، روشی جدید برای تبلیغ ایجاد کند.
وی که در مراسم افتتاحیه مسجد «محمد عبدالوهاب» سخنرانی می کرد، در ادامه افزود: ما نام این مسجد را «محمد عبدالوهاب» نامیدیم تا گرامیداشتی باشد برای علم این عالم بزرگوار و خدماتی که به دین مبین اسلام تقدیم کرده است!
امیر قطر در ادامه اظهارات خود افزود: بنده یقین دارم که این مسجد که در سرزمین قطر ساخته شده، منبری خواهد بود برای اصلاح و تبلیغ دین خداوند به دور از هرگونه بدعت.

«حمد بن خلیفه آل ثانی» همچنین گفت: نوری که «محمد عبدالوهاب» در آن سیر می کرد، در میان مردم در سراسر شبه جزیره العرب انتشار یافت و همه را به راه اصلی و درست هدایت کرد و از انحرافات موجود دور نمود!
گفتنی است مسجد «محمد عبدالوهاب» که طرح ساخت آن چند روز پیش به پایان رسید، بیش از 30 هزار نماز گزار را در خود جای می دهد.

 

منبع: شیعه آنلاین

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo