شهید آوینی

 

كودكان در مسابقه اینترنتی روح‌الله شركت می‌كنند

در آستانه نوزدهمین سال ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، كودكان و نوجوانان ایرانی در مسابقه‌ای اینترنتی شركت می‌كنند تا با شخصیت و زندگی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بیشتر آشنا شوند.

این مسابقه در آستانه نوزدهمین سالگرد ارتحال رهبر كبیر انقلاب با طرح 14 سؤال چهار گزینه‌ای، بخش‌هایی از زندگی امام راحل را مورد پرسش و توجه قرار داده است.

تولد، خانواده، مبارزات انقلابی، تبعید، آثار مكتوب و سخنان ایشان از جمله فرازها و بخش‌هایی است كه مسابقه روح‌الله به طرح پرسش از آن پرداخته است.

این مسابقه از هشتم خرداد در بخش مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی كانون به نشانی www.kanoonparvaresh.com آغاز شده و تا چهارم تیر همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) ادامه خواهد یافت.

كاربران اینترنت با مراجعه به این بخش و انتخاب مسابقه روح‌الله، تنها 20 دقیقه فرصت دارند به سؤال‌های این رقابت اینترنتی پاسخ دهند. سؤال‌های این مسابقه از فرهنگ‌نامه انقلاب اسلامی نوشته مرجان فولادوند طرح شده است.

پس از پایان مهلت تعیین شده به شماری از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

در حال حاضر شش مسابقه دیگر با عنوان‌های «زندگی شیرین»، «فیروزه اسلام»، «فلك ‌الافلاك»، «خوزستان سرزمین آفتاب 1»، «آبشار كمر دوغ» و «پیروزی سبز» نیز امكان شركت كاربران را در بخش مسابقه پایگاه اطلاع‌رسانی كانون فراهم می‌كند.

 

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo