شهید آوینی

 

برگزاری صدها جشن ديگر هم برای تأسيس اسرائيل به اين رژيم مشروعيت نمی‌دهد

سردار صبوری، معاون هماهنگ‌كننده نيروی زمينی سپاه در گردهمايی حماسه‌سازان فتح خرمشهر گفت: اگر رژيم اشغالگر قدس صدها جشن ديگر را هم برپا كند چون نظامی اشغال‌گر است و بر مبنای اشغال نظامی ايجاد شده، هيچ مشروعتی را برای خود متصور نخواهد بود و به دست هم نخواهد آمد.

سردارسرتيپ اصغر صبوری، معاون هماهنگ‌كننده نيروی زمينی سپاه در حاشيه گردهمايی حماسه‌سازان فتح خرمشهر كه با حضور 500 تن از فرماندهان كشوری و لشكری از سوی معاونت فرهنگی نيروی زمينی سپاه، در مجتمع الغدير اين نيرو برگزار شد، درگفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) با اشاره به جناياتی كه امروز رژيم بعثی در فلسطين و لبنان انجام می‌دهد، به بررسی مقاصد برگزاری جشن شصت‌سالگی تأسيس اسرائيل پرداخت.

وی در اين رابطه اظهار كرد: اگر رژيم اشغالگر قدس صدها جشن ديگر را هم برپا كند چون نظامی اشغالگر است و بر مبنای اشغال نظامی ايجاد شده، هيچ مشروعيتی را برای خود متصور نخواهد بود و به دست هم نخواهد آمد.

سردار صبوری، در پايان برگزاری اين جشن‌ها را از روی يأس رژيم بعثی دانست و گفت: ناكامی و يأسی كه جنگ سی‌و‌سه روزه و مسائلی كه در لبنان گذشت يا در فلسطين می‌گذرد، آثار اين يأس است.

معاون هماهنگ‌كننده نيروی زمينی سپاه، باری ديگر متذكر شد: هيچ مشروعيتی برای اشغالگران كه با نظامی‌گری يك حكومت را اداره می‌‌كنند وجود ندارد.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo