شهید آوینی

 
 دادستان كل كشور:پرونده انفجار شيراز تا مجازات سفارش دهندگان آن پيگيري مي‌شود

دادستان كل كشور گفت: با جديت و قاطعيت بعنوان مدعي العموم ملت ايران پرونده انفجار شيراز را تا مجازات عاملان و سفارش دهندگان آن پيگيري خواهم كرد.

به نقل از روابط عمومي دادستاني كل كشور،دري نجف آبادي با اشاره به اينكه ريشه فتنه اخير كه توسط وزارت اطلاعات كشف شد در آمريكا و اسرائيل است، گفت: بحمدالله با تلاش و پيگيري مستمر سربازان گمنام امام زمان(عج) در نقاط مختلف كشور، تعدادي از عناصر خودباخته شبكه فاسد و تروريست دستگير شده و تحويل مقامات مسئول شدند .

وي در ادامه به حمايت علني آمريكا از تروريستها اشاره كرد و افزود: بر مبناي مدارك و اسناد و شواهد بدست آمده، سرنخ اين شبكه تروريستي، در آمريكا و اسرائيل بوده و معلوم نيست آمريكا بعنوان منادي حقوق بشر و دموكراسي و سركرده سينه چاكان احقاق حق ملتها و اعطاي دموكراسي به ديگر نقاط جهان چگونه و با چه منطق و توجيهي مبادرت به آموزش و حمايت و پشتيباني از تروريستهايي مي كند كه قصد داشتند در محافل و مجالس عمومي كه زن و مرد و پير و جوان اين ملت در آن حضور دارند، بمب گذاري نموده و جنايت بيافرينند!

دادستان كل كشور با اشاره به حادثه حسينيه شيراز و نيز برنامه هاي تروريستي كه اين شبكه تروريستي داشته اند اظهار داشت: آمريكا و اسرائيل و حاميان اين شبكه تروريستي در ارتكاب چنين اقدامات غير انساني شريك هستند و بايد به ملت ايران و مجامع بين المللي پاسخگو باشند .

دري نجف آبادي در ادامه تأكيد كرد: دادستان كل كشور با جديت و قاطعيت بعنوان مدعي العموم ملت ايران پرونده انفجار شيراز را تا مجازات عاملان و سفارش دهندگان آن پيگيري خواهد كرد.


منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo