شهید آوینی

 
بازديد نخبگان جوان از مناطق علمياتی دفاع مقدس با هدف آشنايی با تاريخ انقلاب اسلامی

به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری رياست جمهوری، سيدمهدی فخرايی، معاون پژوهش و برنامه‌ريزی بنياد ملی نخبگان آشنايی نخبگان جوان با تاريخ انقلاب اسلامی و جنگ تحميلی و زنده‌ نگه‌داشتن خاطرات رشادت‌ها و ايثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را از اهداف اين اردو بيان كرد.

وی با بيان اينكه وظيفه اصلی بنياد ملی نخبگان، هدايت و حمايت علمی و پژوهشی و كمك به رشد دستاوردهای علمی است، تصريح كرد: در كنار اين مسئله، تقويت آرمان‌های انسانی و اسلامی، روحيه عدالت‌خواهی و انگيزه‌های كاری نيز بسيار مهم است كه بازديد از مناطق عملياتی در همين راستا سازماندهی می‌شود.

معاون بنياد ملی نخبگان اظهار داشت: نسل جوان بايد با دستاوردها و فداكاری‌های نسل قبلی آشنا شوند تا امكان ايجاد انگيزه‌های اسلامی برای ادامه كار در آنها فراهم شود.

فخرايی با بيان برخی برنامه‌های اين اردو، ابراز داشت: طرح بازديد نخبگان جوان از دستاوردهای علمی و فناوری كشور با هدف تقويت اعتماد به نفس ملی و آشنايی نخبگان با نيازهای كشور انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعزام اولين كاروان نخبگان به سفر معنوی حج در ماه گذشته، بيان كرد: تشرف به حج يكی از جوايز نخبگان مشمول جوايز علمی بنياد ملی نخبگان است.

 

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo