شهید آوینی

 
اولین جشنواره فرهنگی ورزشی معلولین و جانبازان خراسان جنوبی برگزار می شود
رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان جنوبی گفت: همایش ورزشی جانبازان و معلولین استان سوم خرداد مصادف با سالروز فتح خرمشهر در این استان برگزار می شود.

مهدی شریعتی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی اجرای این جشنواره تصریح کرد: مسابقات ورزشی جانبازان و معلولین استان در 12 اردیبهشت ماه آغاز وتا پایان اردیبهشت به اتمام خواهد رسید و جشنواره تجلیل از ورزشکاران در سوم خرداد برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نشست را ارائه فعالیت های انجام شده، ارائه تقویم ورزشی سال 87 و بحث المپیاد در ایران برشمرد و افزود: با تلاش ورزشکاران و مسئولان امر در تقویم ورزشی سال قبل توانستیم به 90 درصد از اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

شریعتی از افتتاح یک سالن ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان همزمان با همایش ورزشی خبر داد و خاطرنشان کرد: یک سالن ورزشی اختصاصی دیگر نیز با دو هزار و 50 متر مربع و با اعتبار شش میلیار ریال برای جانبازان و معلولین در آینده ای نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.

به گفته وی در مرکز استان فعالیتهای ورزشی معلولین و جانبازان در 15 رشته و با شرط سنی زیر 23 سال و در برخی رشته ها بالای 23 سال ارائه می شود.

شریعتی با اشاره به اینکه با اجرای این مسابقات حرکتی نوین در شهرستان های خراسان جنوبی و هیئتهای جانبازان و معلولین انجام خواهد شد، افزود: در پاراالمپیک هایی که در سالهای گذشته انجام شده نمایندگانی از استان داشتیم که به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام شدند که امیدواریم با برنامه ریزی درست و دقیق بتوانیم درپاراالمپیک های امسال که در پایان دوره دوم المپیاد ایرانی برگزار خواهد شد بتوانیم از ورزش جانبازان و معلولین در سطح کشور داشته باشیم.

منبع: خبرگزاري مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo