شهید آوینی

 
انتشار يك كتاب موهن جديد در آمريكا

روزنامه «نيويورك ديلی نيوز» چاپ آمريكا در شماره دو روز پيش خود اعلام كرد كه طی اين هفته كتابی در آمريكا در مورد دين مبين اسلام به چاپ خواهد رسيد كه بر روی جلد آن عكس پاره‌ای از پيامبر اسلام(ص) كشيده شده است.

به نقل از شيعه آنلاين، «نيويورك ديلی نيوز» در ادامه نوشت: پيش‌بينی می‌شود چاپ اين كتاب جنجالی شديد در جهان به پا كند به خصوص اينكه علاوه بر جلد، درون كتاب نيز در چندين عكس مختلف به پيامبر مسلمانان توهين شده است.

علاوه بر آن در اين كتاب گفت‌وگويی نيز با «خالد وليد» از سرشناس‌ترين مرتدان صورت گرفته و وی در مورد چگونگی و علت خارج شدنش از دين مبين اسلام را توضيح می‌دهد.
نام اين كتاب "Why We Left Islam: Former Muslims Speak Out" (مسلمانان سابق: چرا ما دين اسلام را ترك كرديم؟!).

«خالد وليد» در اين گفت‌وگو می‌گويد: ديدگاه و نظرم در مورد اسلام پس از حوادث 11 سپتامبر تغيير كرد به ويژه اينكه می‌ديدم ائمه جماعت مساجد می‌گويند بايد غيرمسلمانان را فشح دهيم و لعنت كنيم.

اين روزنامه در ادامه نوشت: نام اين كتاب "Why We Left Islam: Former Muslims Speak Out" (مسلمانان سابق: چرا ما دين اسلام را ترك كرديم؟!).

همچنين، پايگاه الكترونيكی «آمازون» كه به تبليغ و فروش كتاب اختصاص دارد نيز از هم‌اكنون به تبليغ و چاپ برخی از قسمت‌های آن برای فروش گسترده اين كتاب پرداخته است.

«نيويورك ديلی نيوز» در ادامه نوشت: اين كتاب توسط پايگاه الكترونيكی «وورلد نيد ديلی» به چاپ رسيده است. اين پايگاه الكترونيكی يك پايگاه آمريكايی «راستگرای ضد اسلامی» به حساب می‌آيد.

اين روزنامه در ادامه نوشت: عكس روی جلد اين كتاب توسط «سوزان كريمب» روزنامه‌نگار سرشناس و «جويل ريچاردسون» كارشناس مسائل اسلامی – كه هر دو از انگليس هستند – طراحی شده است.

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo