شهید آوینی

 
‌انجمن بين‌المللی حمايت از پيامبر(ص) در مصر تأسيس شد

انجمن بين‌المللی حمايت از پيامبر(ص) به‌منظور مبارزه با توهين‌ مكرر گروه‌های افراطی جوامع غربی به مقدسات اسلامی، در مصر تأسيس‌شد.

به نقل از روزنامه مصری«الأهرام»، «أحمد عمر هاشم»، رييس كميسيون دينی مجلس ملی مصر در اين‌باره گفت: هدف از تأسيس انجمن‌ بين‌المللی حمايت از نبی اكرم(ص)، ممانعت از توهين به ساحت مقدس پيامبر گرامی اسلام و مقدسات اسلامی است و مقر اصلی اين انجمن نيز «قاهره» پايتخت مصر خواهدبود.

از سوی ديگر، «خالد رزق»، معاون كميسيون دينی مجلس ملی مصر و نايب‌ رييس انجمن بين‌المللی حمايت از پيامبر(ص) اعلام‌كرد: مسلمانان در مصر و ساير كشورها می‌توانند در اين انجمن عضوشوند و تحقيقات و راه‌كارهای خود را برای حمايت از رسول گرامی اسلام و ممانعت از توهين به مقدسات اسلامی به اين انجمن ارايه‌دهند.

وی افزود: اين انجمن همچنين، فعاليت‌های دينی و فرهنگی متنوعی در زمينه حمايت از تعاليم مبادی دين مبين اسلام خواهدداشت كه از جمله آن چاپ كتاب‌های دينی و تبليغاتی به زبان‌های مختلف با موضوع سيره و سنت پيامبر(ص) است و آن‌ها را در اماكن عمومی مانند مراكز دينی و فرهنگی و فرودگاه‌ها توزيع خواهدكرد.

خالدرزق تصريح‌كرد: انجمن بين‌المللی حمايت از پيامبر(ص) همچنين، جايزه ويژه‌ای برای برترين فعاليت تبليغاتی در زمينه پاسخ به فيلم ضدقرآنی«فتنه» و كاريكاتورهای موهن به پيامبر(ص) در روزنامه‌های دانمارك اختصاص‌ داده‌است.

 

منبع:خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo