شهید آوینی

 
احضار سفير هلند كافي نيست

امام جمعه تبريز احضار سفير ‌هلند به وزارت امور خارجه كشورمان را كافي ندانست و خواستار تجديد نظر‌ ايران در روابط با اين كشور شد.

محسن مجتهد شبستري جمعه در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر افزود: در سالي كه مقام معظم رهبري آن را به سال نوآوري و شكوفايي مزين كرده‌اند، در همه زمينه‌ها به خصوص در امور معيشتي و اقتصادي مردم، بايد توجه خاص صورت پذيرد.

‌وي تصريح كرد: بزرگ‌ترين نوآوري در دستگاه‌هاي اجرايي بايد در ارايه خدمات مطلوب به ملت سرافراز ايران باشد.
امام‌ جمعه تبريز توجه مسئولان به امور معيشتي مردم را بسيار مهم دانست و گفت: حل مشكلات اقتصادي، اقدامات جدي‌تر مسئولان را مي‌طلبد.
شبستري با بيان اينكه امروز بزرگ‌ترين دغدغه مردم كنترل تورم، گراني و مشكلات اقتصادي است، ابراز اميدواري كرد: مسئولان در اين زمينه تلاش مضاعفي از خود نشان داده و اقدامات عملي انجام دهند.
خطيب جمعه تبريز با بيان اينكه تورم و گراني در حوزه حوزه مسكن براي قشر آسيب‌پذير جامعه كمرشكن است، خواستار اقدامات جدي مسئولان در اين زمينه شد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: بايد تحقق نيازهاي مردم را در راس امور و سياست‌ها قرار داد.

امام‌ جمعه تبريز ادامه داد: مطالبات ملت بايد در اولويت برنامه‌هاي كاري ‌مسئولان‌ قرار داشته باشد و مسئولان براي رفع مشكلات تدابير عملياتي اتخاذ كنند.
وي در ادامه با محكوم كردن‌ حركت ضداسلامي يكي از نمايندگان پارلمان هلند كه رئيس حزب آزادي اين كشور است و ارتباطش با صهيونيست‌ها بركسي پوشيده نيست، تأكيد كرد: پشت صحنه تمام اين شيطنت‌ها، دنياي استكبار و رژيم صهيونيستي قرار دارند.

شبستري با اشاره به فيلم 15 دقيقه‌اي نماينده افراطي پارلمان هلند ‌كه سراپا ‌از اهانت ‌به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) و تحريف قرآن و نشان دادن دين اسلام‌ دين خشونت است، اظهار داشت: اين حركت رذيلانه در پوشش آزادي نشان از بي منطقي و تهي بودن دموكراسي غربي است.

نماينده مردم استان آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري با ‌اشاره به عذرخواهي نخست وزير هلند از مسلمانان و راهپيمايي مسلمانان خواستار محاكمه اين نماينده صهيونيستي پارلمان هلند شد.

وي همچنين با اشاره به سانحه سقوط بالگرد نيروي انتظامي در آذربايجان‌شرقي و اعلام تسليت‌ اظهار داشت: فوت سرنشينان اين بالگرد به دليل انجام عمليات و ماموريت شهادت گونه بود.

شبستري در ادامه به فعاليت چشمگير نيروي انتظامي در ‌استان آذربايجان شرقي طي تعطيلات نوروز نيز اشاره و تصريح كرد: تلاش شبانه‌روزي نيروهاي زحمتكش در عرصه‌هاي مختلف انتظامي، ترافيكي و امنيت بر كسي پوشيده نيست.

نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي‌ در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز گفت: مناطق عملياتي 8 سال دفاع مقدس عطر شهادت را مي‌پراكنند و ضروري است مردم كشورمان از اين مكان‌هاي شريف ديدار و زيارت داشته باشند و ياد و خاطره شهدا و ايثارگران و روحيه شهادت طلبي و ايثار در راه خدا به نسل جوان امروز و نسل‌هاي آينده منتقل كنند.

منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo