شهید آوینی

 
سید جواد هاشمی با "کانال کمیل" به صحنه می‌رود

نمایش "کانال کمیل" به کارگردانی کورش زارعی و بازی حسین مسافر آستانه و سیدجواد هاشمی از 25 اردیبهشت در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

زارعی دراین باره گفت: "این نمایش برگرفته از داستانی واقعی است که مربوط به دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس می‌شود. "کانال کمیل" در مجموع شش شخصیت دارد که مسافر آستانه، هاشمی، علی سرابی، مهدی فقیه، سیدمهدی میرقیاصی و خود من به عنوان بازیگر در آن به ایفای نقش می‌پردازیم."

کارگردان "کانال کمیل" در ادامه توضیح داد: "حدود 12 سال پیش این نمایش را در تالار مولوی اجرا کردیم که در آن زمان به خاطر شرایط نامطلوب اجرا نمایش نتوانست با اقبال رو به رو شود. به همین خاطر تصمیم گرفتیم آن را مجددا به صحنه ببریم و از 25 اردیبهشت اجرای خود را در سالن اصلی تئاتر شهر شروع خواهیم کرد."

"کانال کمیل" به داستان رزمنده‌ای می پردازد که با وجود گذشت سال‌ها از زمان جنگ تحمیلی به خاطر نبودن در خط مقدم جبهه و تنها گذاشتن دوستان خود در کانال کمیل گرفتار عذاب وجدان است. وی تصمیم می‌گیرد به همراه یک گروه تفحص اجساد شهداء مدفون در کانال کمیل را پیدا کند ولی...

میرفیاصی و امیر کوهستانی به عنوان آهنگساز، سیدحسین فدایی حسین طراح صحنه، علیرضا زارعی مدیر صحنه و جواد پیروز دستیار کارگردان از دیگر عوامل نمایش "کانال کمیل" هستند که از 25 اردیبهشت در سالن اصلی روی صحنه می‌رود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo