شهید آوینی

 
آيت‌الله مكارم شيرازی: دست‌هايی در پشت پرده سازنده فيلم ضدقرآنی را هدايت می‌كنند

آيت‌الله مكارم شيرازی با اشاره به ساخت فيلم ضدقرآنی توسط يك نماينده هلند تصريح كرد: به يقين بايد گفت دست‌هايی در پشت پرده، اين فرد را هدايت می‌كنند و ديگران نيز با تشويق و با سكوتشان اعمال ننگين آن‌ها را تأييد می‌نمايند.

به نقل از دفتر آيت‌الله مكارم شيرازی، اين مرجع تقليد در ابتدای درس خارج فقه خود به موضوع اهانت كشورهای غربی از جمله هلند به ساحت مقدس اسلام اشاره كرد و گفت: دشمنان به دليل اينكه اسلام را مانعی در برابر اعمال نامشروع خود می پندارند، دست به اهانت می زنند.

وی با بيان اينكه گروه‌های مختلفی دست به چنين اعمالی می‌زنند، افزود: فيلم توليد شده توسط نماينده مجلس در هلند تنها خواسته و تصميم شخصی او نبوده است، بلكه جريان‌های فكری مختلفی بر عليه اسلام قدعلم كرده‌اند.

استاد برجسته حوزه علميه قم ادامه داد: اينگونه فكر كردن ساده‌انديشی محض است و به يقين بايد گفت دست‌هايی در پشت پرده، اين فرد را هدايت می‌كنند و ديگران نيز با تشويق و با سكوتشان اعمال ننگين آن‌ها را تأييد می‌نمايند.

آيت‌الله مكارم شيرازی با اشاره به موضوع آزادی گفت: سازندگان فيلم مدعی می‌شوند كه چون آزادی دارند، اين‌گونه فيلم‌ها را توليد می‌كنند و ساحت مقدس پيامبر عظيم‌الشان اسلام را با دروغ زير سؤال می برند.

وی ادامه داد: اين چه منطقی است كه آزادی را بدين‌گونه معنا و تفسير می‌كند و موجب آزار مسلمانان جهان می شود.

اين مرجع تقليد به دشمنی‌های استكبار با جهان اسلام اشاره كرد و اظهار داشت: استكبار در ابتدا به نام استعمار به ملت خيانت می‌كرد و پس از آن دوران با مطرح‌كردن وابستگی‌های اقتصادی و همچنين هجمه‌های فرهنگی كوشيد تا با اسلام مبارزه كند.

وی با بيان اينكه تمام نقشه‌های دشمن به هدف نرسيد و با بيداری مسلمانان مواجه شد، گفت: اكنون اين افراد می‌خواهند با اهانت‌ها به اهداف خود برسند كه مانند گذشته ناكام خواهند ماند.

وی گفت: غربی‌ها با درآمدهايی كه از مسلمانان كسب می‌كنند، عليه دين آنها حرف می‌زنند و اكنون وقت آن رسيده است كه مسلمانان با اتحاد كالاهای غربی را تحريم كنند.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo