شهید آوینی

 
كاروانهاي راهيان نور در شلمچه پرچمهاي اسراييل و آمريكار را آتش زدند

مسوول آستانه شهداي شلمچه گفت: به دنبال جنايات گسترده صهيونيست‌هاي اشغالگر و كشتار مردم بي‌دفاع غزه كاروانهاي راهيان نوربصورت گسترده با آتش زدن پرچمهاي اسراييل و آمريكا جنايات صهيونيست را عليه مردم فلسطين محكوم كردند.

"مرتضي خليلي" روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: كاروانهاي بسيج محلات، دانش آموزي، دانشجويي و وزارت خانه‌هاي راهيان نور با شعارهاي مرگ بر اسراييل و مرگ بر آمريكا، سكوت مرگبار مجامع جهاني به ويژه سازمان ملل و حاكمان و كشورهاي عربي را به شدت محكوم كردند.

دانشجويان كاروانهاي راهيان نور در ادامه با حضور در مركز فرهنگي دفاع مقدس ضمن قرائت پيام مقام معظم رهبري در خصوص محكوميت اين جنايات خشم و نفرت خود را از جنايات صهيونيستها ابراز كردند.

در همين راستا مركز فرهنگي دفاع مقدس با صدور بيانيه‌اي ضمن انتشار فرازهايي از وصيت نامه‌هاي شهداي حماسه دفاع مقدس در خصوص ضرورت مبارزه و جهاد بي‌امان با رژيم صهيونيستي اعلام كرد طي چند روز آينده آيين ضد صهيونيستي در كنار مزار شهداي گمنام حماسه دفاع مقدس اين مركز در موزه جنگ خرمشهر برگزار مي‌شود و در كنار ان از شهداي مقاومت اسلامي حزب الله لبنان و فلسطين تجليل خواهد شد.

منبع: خبرگزاري جمهوري اسلامي

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo