شهید آوینی
 
فراخوان جشنواره پوستر «مقاومت، ايثار و پيروزی»

فراخوان جشنواره پوستر «مقاومت، ايثار و پيروزی» در پايگاه اينترنتی شاهد منتشر شده‌است.

جشنواره پوستر ويژه روز ملی «مقاومت، ايثار و پيروزی» همزمان با سوم خردادماه 87، سالروز حماسه فتح خرمشهر برگزار خواهدشد.

معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران در نظر دارد نخستين جشنواره و مسابقه طراحی پوستر ويژه سوم خردادماه؛ روز ملی «مقاومت، ايثار و پيروزی» را در خردادماه سال 87 برگزار كند و آثار واصله را در نمايشگاهی به معرض ديد علاقمندان بگذارد.

از اهدافی كه در اين سايت برای مسابقه منتشر شده می‌‌توان به تجلی فرهنگ ايثار و شهادت در هنر، ارتقای سطح كيفی آثار گرافيكی مرتبط با فرهنگ ايثار و شهادت و ارائه ديدگاه‌های نوين بصری در خلق آثار مرتبط با مقاومت و ايثار و شهادت اشاره كرد.

همچنين بنابر مطالب آمده در فراخوان به نفر اول 12 سكه بهار آزادی به همراه ديپلم افتخار و تنديس جشنواره، نفر دوم 10 سكه بهار آزادی به همراه ديپلم افتخار و تنديس جشنواره، نفر سوم 5 سكه بهار آزادی به همراه ديپلم افتخار و تنديس جشنواره و جايزه ويژه هزينه سفر عمره و 12 سكه بهار آزادی به همراه ديپلم افتخار و تنديس جشنواره اهداء خواهدشد.

از جمله شرايط و مقرراتی كه برای اين جشنواره در نظر گرفته شده می‌توان به اين نكات كه قطع پوسترها حداقل 70×100 و حداكثر 70×120 سانتی‌متر و با كيفيت dpi300، پوسترهای ارسالی با فرمت tif و به صورت CD و پرينت رنگی در قطع A4، آثار ارسالی می‌تواند به صورت فردی يا گروهی انجام پذيرد، اشاره كرد.

همچنين ضروری است به همراه آثار، تصاوير، فايل‌های ارسالی، مشخصات هنرمند و يا هنرمندان(شامل نام و نام‌خانوادگی، سال و محل تولد، تحصيلات و نشانی پستی الكترونيكی و شماره تلفن و همچنين خلاصه‌ای از سوابق علمی، هنری و پژوهشی و يك عكس جديد از هنرمند) ارائه شود.

شركت‌كنندگان و علاقه‌مندان تا 10 ارديبهشت‌ماه سال 1387 مهلت دارند تا آثار خود را برای شركت در جشنواره «مقاومت، ايثار و پيروزی» ارسال كنند.

با توجه به مندرجات سايت شاهد اين نمايشگاه به مناسبت بيست و ششمين سالگرد فتح خرمشهر در 3 خردادماه 1387 در موزه امام علی افتتاح خواهدشد و همزمان آثار روی شبكه جهانی اينترنت قابل بازديد خواهدبود.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo