شهید آوینی
 
تشکیلات خودگردان: مقاومت ملت فلسطین تا بیرون راندن اشغالگران ادامه خواهد یافت

تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار بیانیه شدید اللحنی ضمن محکوم کردن جنایتهای اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ملت فلسطین تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین خویش به مقاومت ادامه خواهند داد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، در این بیانیه آمده است : تشکیلات خودگردان فلسطین، اسرائیل را مسئول همه تبعات ناشی از جنایتهای وحشیانه علیه ملت فلسطین می داند.

این بیانیه به شهادت دیروز چهار مبارز فلسطینی در شهر بیت لحم در کرانه باختری به دست نظامیان رژیم صهیونیست اشاره کرد و آنها را "جنایتی زشت و وحشیانه" خواند.

تشکیلات خودگردان فلسطین گفت : نیروهای اشغالگر اسرائیل عصر دیروز جنایت زشتی را در شهر بیت لحم مرتکب شدند و چهار مبارز گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و گردانهای شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح و یک مبارز دیگر به نام صالح عمر کرکور از شهر عتیل را ترور کردند.

این بیانیه افزود: این جنایت وحشیانه علیه مبارزان و ملت فلسطین نقاب دروغین را از چهره رژیم اسرائیل که از صلح دم می زند و همزمان به طور روزانه کشتار و جنایت علیه ملت ما مرتکب می شود، برمی دارد.

تشکیلات خودگردان دربخشی دیگری از بیانیه خود آورده است : با وجود ادعاهای پوچ اسرائیل مبنی بر تمایل فراوان برای برقراری امنیت و صلح، اما در واقع شاهدیم که به شهرک سازی در قدس شریف و سایر مناطق کرانه باختری ادامه می دهد و هولوکاست وحشیانه علیه مردم و زنان و کودکان فلسطینی در نوار غزه به راه می اندازد.

این بیانیه افزود: اسرائیل در توهم به سر می برد؛ اگر فکر می کند که این جنایتها سبب از بین رفتن پایداری ملت فلسطین خواهد شد، زیرا این ملت به پایداری و پایبندی خویش به سرزمین و مقاومت خود دربرابر اشغالگری و شهرک سازی تا بیرون راندن اشغالگران و شهرک نشینان و برپایی کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف ادامه خواهد داد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo