شهید آوینی
 
راهپيمايی دانشجويان دانشگاه‌های شيراز در اعتراض به اهانت به ساحت پيامبر اسلام

دانشجويان مسلمان دانشگاه‌های شيراز، روز گذشته 19 اسفندماه، در يك راهپيمايی، اعتراض خود را به اهانت به ساحت مقدس نبی‌مكرم اسلام (ص) و قتل عام مردم غزه، اعلام كردند.

راهپيمايان با سردادن فريادهای يا رسول‌الله و شعارهايی در حمايت از مردم مظلوم غزه، اين جنايت را ننگين‌ترين نسل‌كشی در تاريخ بشريت ناميدند.

همچنين راهپيمايان، با محكوم كردن حركت توهين‌آميز روزنامه‌های غربی در اهانت به ساحت پيامبر اسلام (ص)، اين اقدام را نشان از استيصال غرب در مقابل گسترش اسلام‌گرائی و غرب‌ستيزی دانستند.

در پايان اين حركت اعتراض‌آميز، بيانيه‌ای قرائت شد و راهپيمايان با فرياد‌های الله اكبر آن را تأييد كردند.

در اين بيانيه راهپيمايان با بيزاری جستن از حركت‌های اشغالگرانه غرب و در رأس آنان آمريكا، آورده‌اند: اينجا غزه است، اينجا حقوق منهای بشر، ننگتان باد ای خفتگان در كاخ‌های ستم، ننگتان باد ای شيوخ شكم‌پاره، ای بی‌دردان مرفه، كه چشم خود را بر دردمندان جهان اسلام بسته‌ايد.

در ادامه اين بيانيه دانشجويان مسلمان معترض، با تبری جستن از پشتيبانان هولوكاست موهوم و دروغين، غزه را هلوكاست واقعی دانسته و توجه جهانيان خصوصاً مسلمانان دنيا را به اين نسل‌كشی خواستار شده‌اند.

صادركنندگان بيانيه مزبور با تأكيد براينكه، كنفرانس آناپوليس، يك بازی خيمه‌ شب‌بازی و مقدمه‌ای برای تطميع سران عرب و دريافت مجوزی برای كشتار كودكان و زنان فلسطينی بود، آورده‌اند: ديگر هيچ اميدی به سازمان‌های بين‌المللی برای احقاق حقوق مستضعفين وجود ندارد و اين وظيفه جهانی مسلمانان است كه در سايه اتحاد دينی، مرهمی بر دردهای عميق خود بگذاريم.

دانشجويان مسلمان دانشگاه‌های شيراز، در اين بيانيه، با تأكيد بر اينكه فريادهای الله‌اكبر و يا رسول‌الله آنان، زنگ خطری برای تمام سياسيون بی‌درد است، لزوم حمايت همه جانبه تمام مسلمانان جهان، شيعه و سنی و مقابله با خودكامگی‌های رژيم غاصب قدس را يادآور شده‌اند. . 

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo