شهید آوینی
 
فراخوان اولين يادواره عكس ياران حسين(ع) منتشر شد

فراخوان اولين يادواره عكس ياران حسين(ع) برای دعوت از عكاسان عاشورايی كشور به منظور شركت در اين يادواره منتشر شد.

به نقل از روابط عمومی يادواره عكس ياران حسين (ع)، فراخوان يادواره برای استفاده و بهره‌برداری جامعه عكاسان كشور منتشر شد.

يادواره عكس ياران حسين (ع) به همت موسسه ناجی هنر (نيروی انتظامی) در راستای گسترش فرهنگ اعتقادی، مذهبی و ترويج ارزش‌های والای نهضت حسينی، حضور ياد و نام امام حسين (ع) در زندگی و فرهنگ عامه و نقش جاودانه و حيات‌بخش اباعبدالله الحسين(ع) برگزار می‌شود.

در اين فراخوان اعلام شده، همه عكاسان كشور می‌توانند آثارشان را با موضوع «نهضت عاشورا و فرهنگ شهادت» طی 10 قطعه عكس به صورت مجموعه يا تك عكس تا اول ارديبهشت سال 87 برای دبيرخانه يادواره واقع در تهران، خيابان شريعتی، خروجی خيابان پاسداران، بين سروستان سوم و چهارم، شماره 65/1، طبقه پنجم، واحد 17 ارسال كنند و همچنين می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 22864121 تماس بگيرند.

اين يادواره در قالب رقابتی با موضوعاتی چون «باورهای حسينی در رفتارهای فردی و اجتماعی»، «خانواده و فرهنگ عاشورا»، «انضباط اجتماعی»، «احساس امنيت در مكتب حسينی»، «فرهنگ شهادت»، «اعتقادات دينی و جوانان»، «آيين و سنن ملی و ترويج شعائر دينی» و «آداب و رسوم محلی» به اجرا درمی‌آيد.

«عليرضا كريمی صارمی» مدير آژانس عكس ايران به عنوان دبير اولين يادواره منصوب شده است و هياتی مركب از «مجتبی آقايی»، «محمدمهدی رحيميان»، «محمد ستاری»، «يدالله عبدی» و «گيتی نوروزيان» اين عكس‌ها را داوری می‌كنند.

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo