شهید آوینی
 
هلاکت 10 صهیونیست در پاسخ به جنایتهای رژیم اشغالگر قدس

دست کم 10 صهیونیست در عملیات شهادت طلبانه دو فلسطینی در غرب شهر اشغالی بیت المقدس کشته و بیش از 40 نفر دیگر زخمی شدند.

پایگاه خبری "نداء القدس" به نقل از منابع رژیم اسرائیل اعلام کرد این دو شهادت طلب با ورود به یک مدرسه دینی در منطقه کریات موشی به سمت صهیونیستها تیراندازی کردند که به کشته شدن 10 نفر از آنها و زخمی شدن بیش از 40 نفر دیگر منجر شد.

منابع رژیم صهیونیستی گفتند که نظامیان اشغالگر به سمت یک شهادت طلب تیراندازی کرده و وی را به شهادت رساندند، اما شهادت طلب دوم موفق به خروج از منطقه شد و بحث و جستجو برای یافتن وی ادامه دارد.


شادمانی مردم مظلوم فلسطین پس از عملیات قدس

به نوشته نداء القدس، شادمانی، کرانه باختری و نوار غزه را بعد از عملیات مبارزان فلسطینی در شهر بیت المقدس فراگرفت و مردم برای ابراز شادمانی خود شیرینی پخش کردند.

در همین حال، خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع در پلیس رژیم صهیونیستی گزارش داد که نیروهای پلیس بعد از عملیات مبارزان فلسطینی به ویژه در شهر اشغالی بیت المقدس به حالت آماده باشد درآمده اند.

فرمانده پلیس رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی بیت المقدس به رادیوی این رژیم گفت : نیروهای زیادی را به قدس برای تضمین امنیت ساکنان اعزام کرده ایم و حالت آماده باش (در سراسر فلسطین اشغالی) برقرار شده است.


حماس عملیات قدس را پاسخ طبیعی به جنایتهای اشغالگران دانست

در همین حال، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عملیات شهادت طلبانه مبارزان فلسطینی در شهر اشغالی بیت المقدس را پاسخ به کشتار مردم بی دفاع غزه از سوی اشغالگران قدس دانست.

"سامی ابوزهری" سخنگوی جنبش حماس در بیانیه ای گفت: این حمله "واکنشی به جنایتهای اشغالگران و کشتار غیرنظامیان در غزه است."


واکنش دولت منتخب اسماعیل هنیه

در همین حال، گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس این عملیات مبارزان فلسطینی را تبریک گفت و آن را پاسخی به جنایتکاران صهیونیست دانست.

طاهر النونو سخنگوی دولت منتخب فلسطین به ریاست اسماعیل هنیه نیز گفت : دولت منتخب فلسطین، رژیم اشغالگر قدس و اولمرت و باراک را مسئول عملیات صورت گرفته در شهر اشغالی قدس می داند.

وی افزود: ما درباره تبعات افزایش تنش و نتایج آن هشدار داده و گفته بودیم که از خشم ملت فلسطین بترسید.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo