شهید آوینی
 
پافشاری بی شرمانه اولمرت، بر ادامه جنایات و کشتار مردم غزه

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل به علمیاتش در غزه ادامه خواهد داد و حملات روزهای اخیر به غزه دفعی و اتفاقی نبوده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اینترنتی روزنامه" هاآرتص"،" ایهود اولمرت" روز دوشنبه طی سخنانی در کمیسیون امور خارجه و دفاع مجلس رژیم صهیونیستی بر ادامه وحشیگریهای این رژیم تاکید کرد و گفت: ما همچنان در قلب معرکه قرار داریم و عملیات روزهای اخیر عملیاتی دفعتا و بی‌برنامه نبوده است.

وی تاکید کرد: هر امکانی وجود دارد .

اشاره اولمرت به حملات هوائی ، زمینی و کماندوئی ارتش اسرائیل علیه غزه بود.

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در بخش دیگری از سخنانش متذکر شد: "حماس" باید منتظر بماند و مشاهده کند که ما با چه شدت و گستردگی عملیاتمان را انجام خواهیم داد.

وی هدف از به راه انداختن حمام خون توسط این رژیم خونخوار در غزه را "متوقف ساختن حملات راکتی فلسطینیان به فلسطین اشغالی و از کار انداختن قدرت عمل حماس به حدی که وی توان کنترل غزه را از دست بدهد"، ذکر کرد.

او ادامه داد: دست یابی به این اهداف، فقط از طریق یک مبارزه ساماندهی شده برخوردار از ابزار و امکانات گسترش یافته امکان پذیر خواهد بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رغم همه جنایاتش، خواستار از سر گرفته شدن مذاکرات سازش با "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شد و اظهار داشت: به دلیل فقدان دورنمائی از صلح، به هیچ طریقی نمی‌توان کاری کرد که روزی کرانه باختری هم تبدیل به غزه‌ای جدید نشود.

گفتنی است: ارتش صهیونیستی اسرائیل از روز چهارشنبه گذشته بیش از 100 فلسطینی را به شهادت رساند و نزدیک به 300 نفر دیگر را زخمی کرد که 220 نفر آن ها روز شنبه زخمی شدند و در این میان 25 کودک شهید شدند و حال بیش تر مجروحان هم وخیم است که به دنبال آن شمار شهدا رو به افزایش است. اینجاست که فلنائی معاون وزیر جنگ صهیونیستی می تواند به خود ببالد که هولوکاستی جدید برای کودکان غزه به راه انداخته است.

منبع: سایت خبری تحلیلی فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo