شهید آوینی
 
يادواره ‪ ۵۷‬شهيد «خانوك» كرمان برگزار شد

به همت اداره تبليغات اسلامی شهرستان زرند، بيست و دومين سالگرد ‪۵۷‬ شهيد شهر خانوك شهرستان زرند، روز شنبه 11 اسفندماه در تكيه «حضرت ابوالفضل (ع)» اين شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حسين عليزاده»، نماينده ولی فقيه در سپاه استان كرمان، طی سخنانی در اين آيين، انقلاب اسلامی ايران را نشأت گرفته از قيام عاشورا دانست و از روحيه ايثارگری و شهادت‌طلبی ملت ايران به‌عنوان بزرگترين قدرت در برابر توطئه‌های استكبار جهانی ياد كرد.

وی با تجليل از مقام شهدای انقلاب اسلامی افزود: امنيت و اقتدار امروز كشور در سايه ايثار شهيدان است و همه ما وظيفه داريم زير پرچم ولايت و با سرلوحه قرار دادن فرامين مقام معظم رهبری و امام خمينی (ره) در همه صحنه‌های انقلاب حضوری فعال داشته باشيم.

حجت‌الاسلام عليزاده، مردم، مكتب و رهبری را سه اصل مهم در پيروزی و رمز بقای انقلاب دانست و اظهار كرد: مردم ايران اسلامی در همه زمان‌ها به كمك انقلاب آمده و با فرهنگ غنی اسلامی و رهبری بی‌بديل امام خمينی (ره) توانسته‌اند انقلاب اسلامی ايران را در همه جای جهان گسترش دهند.

وی تصريح كرد: دشمن از پيشرفت‌های ملت ايران به ترس افتاده و سعی می‌كند با تبليغات دروغ و تحت فشار قرار دادن آژانس بين‌المللی انرژی اتمی و كشورهای اروپايی، فشارهای خود را عليه ملت و نظام افزايش دهد تا مانع پيشرفت ملت ايران شود.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo