شهید آوینی
 
توطئه جدید "رژیم اشغالگر قدس" برای تخریب اولین قبله مسلمین

رژیم اشغالگر قدس سعی دارد از طریق حفر تونل و حفاری یک زلزله مصنوعی ایجاد کند که این امر به تخریب پایه ها و دیوارهای مسجد الاقصی می انجامد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از مسئولان فلسطینی، اشغالگران صهیونیست به تجاوزگری خود به شهر قدس اشغالی جهت یهودی سازی آن شدت بخشیده اند و هر روز بر تعداد حفاری ها و تونل ها در نزدیکی مسجد الاقصی افزوده می شود که این امر مسجد الاقصی را با یک خطر جدی مواجه کرده است.

این مسئولان افزودند که دامنه این تونل ها و حفاری ها به محله های قدیمی عربی شهر قدس اشغالی کشیده و صهیونیست ها یک شهرک و یک معبد یهودی در نزدیکی مسجد الاقصی احداث کرده و ماکت معبد کذایی را در آن به نمایش گذاشته اند و در پی این حفاری ها دیوار غربی واقع در میان باب المغاربه و باب السلسله ویران شده است و طولانی ترین تونل از منطقه سلوان تا زیر مسجد الاقصی کشیده شده است.

آنان خاطرنشان ساختند: در حالی که اقدامات نظامیان صهیونیست در داخل شهر قدس اشغالی شتاب فزاینده ای گرفته است، مسئولان رژیم صهیونیستی همچنان به سلب تابعیت فلسطینیان ساکن شهر بیت المقدس ادامه می دهند و شروع به احداث 2700 واحد مسکونی برای اسکان یهودیان در این شهر کرده است و فلسطینیان ساکن این شهر را از آن بیرون می رانند.

مسئولان فلسطینی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت های مردمی برای مقابله با توطئه های رژیم غاصب صهیونیستی علیه قدس شریف، از اتحادیه عرب، سازمان کنفرانس اسلامی، رسانه ها، علما و سیاستمداران خواست تا از پروژه ها و برنامه های مربوط به دفاع و پاسداری از قدس اشغالی و مسجد الاقصی حمایت کنند.

این مسئولان تاکید کردند که باید تمامی جریان ها، احزاب و گروه های فلسطینی اختلافاتشان را کنار گذاشته و به صورت یکپارچه به حمایت و حراست از مسجد الاقصی برخیزند؛ به ویژه این که آثار اسلامی و مسیحی در معرض محو و نابودی قرار گرفته است.

منبع: سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo