شهید آوینی
 
دومین همایش طرح زبان‌‌آموزی قرآن بشارت برگزار شدتصویر بزرگ
دومین همایش مربیان طرح زبان‌آموزی قرآن بشارت، چهارم اسفند ماه از ساعت 13 تا 16 در مدرسه علمیه زینب کبری (س) تهران برگزار شد.


«فاطمه‌سادات هاشمی» مسئول روابط عمومی موسسه زبا‌ن‌آموزی قرآن بشارت  با بیان این مطلب گفت: این همایش با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه «زمر» آغاز شد و سپس «خرازانی» مسئول اجرای طرح بشارت در مدرسه علمیه زینب کبری (س) به ارائه گزارشی درباره این طرح پرداخت.

وی با اشاره به اهداف اجرای این همایش تصریح کرد: ارتباط مستمر مربیان طرح بشارت با حوزه و معارف قرآن از اهداف اجرای این همایش است و لازم است مربیان طرح بشارت هر چه بیشتر با معارف قرآن آشنا شوند.

در ادامه این همایش «لواسانی» مسئول مدرسه علمیه زینب کبری (س) اظهار کرد: مربیان باید سعی کنند که از تفاسیر «نسیم حیات و نور» استفاده کنند و تفسیر به رأی نکنند.

تفسیر نسیم حیات از ابوالفضل بهرام‌پور و تفسیر نور اثر حجت‌الاسلام قرائتی است.

مسئول روابط عمومی موسسه زبا‌ن‌آموزی قرآن بشارت عنوان کرد: در ادامه خانم «دیالمه» استاد حوزه و دانشگاه طی سخنرانی اظهار کرد که برخورد استنتاجی برای کشف رمز و راز قرآن با خواندن قرآن و فهمیدن آن لازم است تا قرآن این کتاب هدایت بشری را بهتر درک کنیم.

وی تأکید کرد: در گذشته نگاه به خواندن قرآن یک نگاه ثوابی بوده است در حالی باید دیدمان را تغییر دهیم و نگاه به خواندن قرآن تنها برای فهمیدن و یافتن پاسخ سئوالات و رفع مشکلاتمان باشد.

وی در پایان یادآوری کرد: وظیفه مهم شما مربیان طرح زبان‌آموزی قرآن بشارت این است که قرآن‌آموزان را به تعمیق و تعمق در معنای قرآن متوجه سازید.

منبع: سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo