شهید آوینی
 
همه باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند
رییس جمهوری اسلامی ایران خطاب به استانداران سراسر کشور تصریح‌کرد: همه باید علاوه بر دقت در اجرای قانون ، زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند.

دکتر "محمود احمدی نژاد" پیش از ظهر روز دوشنبه در دیدار وزیر ، معاونان وزارت کشور و استانداران سراسر کشور حضور ملت‌ایران درعرصه‌های مختلف را بزرگترین موفقیت و افتخار جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: فرمانداران و هیات‌های اجرایی باید مراقب باشند حق کاندیدایی به عنوان حق عموم مردم از سوی کسی ضایع نشود .

احمدی نژاد با بیان این که‌در انتخابات آینده‌همه‌حافظ رای مردم به عنوان امانت هستیم ، خاطر نشان کرد : باید زمینه تسهیل در اجرای سلامت انتخابات را ایجاد کرد تا مشارکت حداکثری محقق شود.

وی باابراز امیدواری مبنی بر آغاز سال جدید توام با سلامتی و نشاط برای همه مردم، تاکید کرد: باید با اتخاذ راهکارهای مناسب از جمله کنترل بازار و تامین برخی اقلام مورد نیاز ، زمینه رفاه حال مردم به‌ویژه اقشار کارمند و کارگر را در آستانه نوروز فراهم کرد .

رییس جمهوری با بیان این که استانداران باید رفاه و آسایش مسافران نوروزی را تامین کنند،گفت: در همه استان‌ها از جمله خراسان رضوی و خوزستان باید در بخش‌های گوناگون از جمله بهداشت و درمان و امنیت جاده‌ای و شهری از مسافران نوروزی پشتیبانی کرد.

احمدی نژاد با تاکیدبر این که جامعه اسلامی باید جامعه‌ای پرنشاط و فعال باشد، تصریح کرد:استانداران و مسوولان استانی باید برای تفریح و نشاط مردم به عنوان لازمه زندگی برنامه ویژه‌ای داشته باشند.

رییس جمهوری بااشاره به حمایت‌های دولت از ورزش عمومی و قهرمانی گفت:
مسوولان استانی باید با تبلیغ آثار و مزایای ورزش زمینه را برای شادابی و سلامت مردم فراهم کنند.

احمدی نژاد با بیان این که‌ایران جاذبه‌ها و مناطق گردشگری فراوانی دارد ، گفت: صدا و سیما بویژه شبکه‌های استانی باید علاوه بر آموزش مسایل ایمنی در آستانه سفرهای نوروزی زمینه معرفی جاذبه‌های گردشگری به مردم را فراهم کنند .

رییس جمهوری با اشاره به ضرورت توجه به تفریحات مردم در شهرها افزود:
بخشی از منابع عمران شهری باید برای زمینه‌سازی به منظور تفریح و نشاط مردم هزینه شود .

احمدی نژاد با بیان این که بسیاری از امور مردم داخل استان قابل تصمیم گیری ، پیگیری و رسیدگی است،اظهار داشت:استانداران باید با کنترل و نظارت دقیق و صرف بودجه به صورت بهینه، زمینه حل مسایل و رشد استان را فراهم کنند .

رییس جمهوری افزود: بودجه باید به نحوی هزینه شود تا طرح‌های در دست اجرا هر چه زودتر تمام شود و منافعش به مردم برسد .

وی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن شرایط برای‌ازدواج و تامین‌مسکن جوانان گفت : باید ضوابط و دستورالعمل‌های داخل استان‌ها را اصلاح کرد تا زمینه تامین مسکن و ازدواج جوانان با هزینه‌های کمتر ایجاد شود.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد : مسوولان استانی باید تاسیسات زیربنایی مسکن از جمله آب ، برق ، گاز و آسفالت را برای مردم تامین کنند.

وی با تاکیدبر اهمیت جذب صحیح اعتبارات گفت:از اعتبارات عمرانی می‌توان همزمان با دقت در اجرای طرح‌ها بهره و استفاده بیشتری برد.

احمدی نژاد با بیان این که برخی جریان‌ها فضایی درست کرده‌اند که انگار این دولت هیچ کاری نمی‌کند، گفت: در دوره دولت نهم طرح‌های بزرگ متعددی آغاز و نهایی شده است .

رییس جمهور با بیان اینکه استانداران باید خدمات ارایه شده را به مردم اطلاع رسانی کنند، گفت : طرح‌های فراوانی چندین سال نیمه تمام بوده اما در این دولت به پایان رسیده است .
 

منبع: سایت خبری تحلیلی فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo