شهید آوینی
 
تظاهرات نمازگزاران تهرانی در اعتراض به جنايت صهيونيست‌ها در شهادت عماد مغنيه

نمازگزاران تهرانی بعد از نماز جمعه اين هفته، در اعتراض به جنايت صهيونيست‌ها در شهادت عماد مغنيه از فرماندهان ارشد مقاومت اسلامی در لبنان تظاهرات می‌كنند.

اين تظاهرات كه در پاسخ به دعوت ستاد مركزی قدس و انتفاضه‌ شورای هماهنگی تبليغات اسلامی انجام می‌شود، از دانشگاه تهران آغاز و شركت‌كنندگان پس از طی مسير، در ميدان فلسطين تجمع می‌كنند.

ستاد مركزی قدس و انتفاضه‌ شورای هماهنگی تبليغات اسلامی با صدور اطلاعيه‌ای كه امروز در تريبون نمازجمعه تهران قرائت شد، از امت هميشه در صحنه و خداجوی نمازگزار تهران خواست تا با حضور پرشور و معنوی خود در اين تظاهرات ضدصهيونيستی فرياد عدالت‌خواهی و ظلم‌ستيزی را در سراسر گيتی طنين‌انداز كنند.

در اين اطلاعيه آمده است: امت سلحشور و شهيد پرور ايران اسلامی در تظاهرات از مصلای نماز عبادی ـ سياسی جمعه تهران می‌خروشند و با گراميداشت ياد شهيد عماد مغنيه، از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان فرياد «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر اسرائيل» سر می‌دهند و از ددمنشی‌های رژيم غاصب اسرائيل، اين جرثومه‌ فساد و ننگ تاريخ معاصر يك‌صدا، دوشادوش با دست‌های گره‌كرده و مشت‌شده بر عليه ظلم ظالمان غاصب غريو آزادی، وحدت و همدلی را سر داده و با مردم مظلوم جهان به خصوص فلسطين، لبنان و سوريه ابراز همدردی می‌كنند.

اين تظاهرات مردمی و خودجوش برعليه اقدام تروريستی اخير صهيونيست‌ها در به شهادت رساندن «عماد مغنيه» يكی از فرماندهان اسطوره‌ای مقاومت اسلامی در لبنان و فلسطين كه بر اثر انفجار بمب در دمشق به درجه‌ رفيع شهادت رسيد، برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo