شهید آوینی
 
لوگوی حمايتی «شهادت عماد مغنيه» توسط مجمع وبلاگنویسان مسلمان ارائه‌شد

سايت مجمع وبلاگ‌نويسان مسلمان كه در مناسبت‌های مختلف لوگوی حمايتی ارائه می‌كند در محكوميت عمليات تروريستی به شهادت رساندن عماد مغنيه لوگوی حمايتی را عرضه كرده‌است.

«عماد مغنيه» ملقب به حاج رضوان از فرماندهان بلندپايه حزب‌الله لبنان در انفجاری كه از سوی رژيم صهيونيستی ترتيب داده شده بود به شهادت رسيده‌است.

سايت مجمع وبلاگ‌نويسان مسلمان كه در مناسبت‌های مختلف لوگوی حمايتی ارائه می‌كند برای محكوميت عمليات تروريستی رژيم صهيونيستی و نشان دادن اعتراض خود نسبت به وقايع اتفاق افتاده در نوار غزه، لوگوی حمايتی «شهيد عماد مغنيه» را عرضه كرده‌است.

در اين لوگو كه از رنگ‌های قهوه‌ای، آبی، زرد و سبز استفاده‌شده و در روی اين لوگو جملات «شهادت مبارك» و تصوريری از اين شهيد نقش بسته‌است.

علاقه‌مندان در صورت تمايل می‌توانند كد لوگو را در سايت مجمع دريافت و در تگ BODY قالب وبلاگ كپی كنند تا اين لوگو در گوشه وبلاگ به‌صورت طرح مثلثی شكل متناسب با شرايط زمانی در وبلاگ نمايش داده‌شود.

پيش از اين نيز اين مجمع لوگوی با رنگ‌های قهوه‌ای، آبی، زرد و سبز كه برای نشان دادن نوار غزه استفاده‌شده و در روی اين لوگو جملات «غزه را می‌بينی؟ يزيديان را چطور؟» و «نوار غزه» نقش بسته بود را در حمايت از غزه نيز ارائه كرده بود.

اين مجمع پيش از اين برای درگذشت قيصر امين‌پور، عيد فطر، عيد قربان، روز جهانی قدس، هفته دفاع مقدس و ايام محرم لوگو ارائه داده‌است.

مجمع وبلاگ‌نويسان مسلمان، به مناسبت‌های مختلف لوگوهای دينی و قرآنی منتشر می‌كند.

استفاده از اين نوع لوگو ها مدتی است كه در بين بلاگران مرسوم شده‌ كه اين‌گونه حمايت خود را از موضوع و يا مناسبتی خاص اعلام می‌كنند.

استفاده‌ گسترده بلاگران از اين نوع لوگوهای حمايتی می‌تواند نمودی از اتحاد در فضای سايبر باشد.


سایت مجمع وبلاگ نویسان مسلمان

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo