شهید آوینی
 
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب‌ به ‌دبیر‌کل‌حزب‌الله ‌لبنان

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، شهادت مجاهد مخلص و فداکار حاج عماد مغنیه از رهبران فداکار حزب الله را به ایشان و جوانان سرافراز حزب الله و مقاومت و مردم لبنان تبریک و تسلیت گفتند.

در متن پیام رهبر معظم انقلاب به دبیر کل حزب الله لبنان آمده است: شهادت برادر مجاهد مخلص و فداکار آقای حاج عماد مغنیه برای خود او که سراپا عشق و شور جهاد فی سبیل الله بود فوزی عظیم و سرانجامی سعادتبار است و برای ملت لبنان که چنین مردان بزرگی را پرورده و به عرصه آزادیخواهی و مبارزه با ستم، تقدیم کرده، مایه سرافرازی و سربلندی است.

فقدان این مرد آزاده ی فداکار و برجسته، اگر چه برای همه انسانهای شریف و همه آنان که او را می شناختند بویژه برای والدین و همسر و فرزندان عزیز و دیگر کسان و یارانش دردناک است، ولی زندگی و مرگ انسانهائی مانند او، حماسه ای است که ملتها را بیدار می کند و به جوانان الگو می دهد و افقهای روشن و راه رسیدن به آن را برای همه ترسیم می نماید.

صهیونیستهــای خونخوار و جنایتکار بدانند که خون مطهر شهیدانی همچون عماد مغنیه صدها عماد مغنیه می آفریند و مقاومت در برابر ظلم و فساد و طغیان را دو چندان می کند. مردانی چون این شهید بزرگوار زندگی و آسایش و بهره مندیهای مادی خود را در راه دفاع از مظـلوم و مبـارزه با ظلم و استکبار فــدا کردند و این ارزش والائی است که همه وجــدانهای انسـانی در برابر آن سر تعظیــم فــرود می ـآورند. رضـــوان خدا بر او و بر همه ی مجاهدان راه حق باد.

من این شهـــادت بزرگ را به شخص شمـا و به خـانواده گرامیش و به جوانان سرافراز حزب الله و مقاومت و به همه ملت لبنان تبریک و تسلیت می گویم.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo