شهید آوینی
 
مهلت شركت در مسابقه سراسری «همسران آسمانی» تمديد شد

مهلت شركت در مسابقه فرهنگی «همسران آسمانی» از سوی فرهنگسرای خاتم تا تيرماه سال 87 تمديد شد.

«كورش ايل‌خانی» كارشناس ارتباطات فرهنگسرای خاتم گفت: اين مسابقه فرهنگی با هدف ترويج فرهنگ همسرداری از ديدگاه اسلام و علوم روز برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقه می‌توانند مطالب و دل‌نوشته‌های خود از ديدگاه مذهبی و آزاد را با در نظر گرفتن اين مطلع كه «من همسرم را دوست دارم به‌خاطر اينكه ...» آغاز و به دبيرخانه اين فرهنگسرا ارسال كنند.

اين مسابقه فرهنگی با هدف ترويج فرهنگ همسرداری از ديدگاه اسلام و علوم روز به‌همت كانون بانوان فرهنگسرای خاتم برگزار می‌شود

كارشناس ارتباطات فرهنگسرای خاتم از تجليل آثار برتر اين مسابقه در سال‌رور ميلاد حضرت فاطمه‌الزهرا(س) خبر داد و تصريح كرد: اين مسابقه به‌همت كانون بانوان فرهنگسرای خاتم از ابتدای بهمن‌ماه آغاز شده است كه به دليل استقبال بانوان تهرانی و ساير شهرستان‌ها مهلت شركت در اين مسابقه تمديد شد.

ايل‌خانی در پايان اظهار كرد: علاقه‌مندان برای شركت در اين مسابقه تا تيرماه سال 87 فرصت دارند آثار خود را به نشانی يافت‌آباد، شهرك وليعصر(عج)، انتهای خيابان پژاند، بوستان لواسانی، فرهنگسرای خاتم، معاونت آفرينش و اجرا، صندوق پستی 1736-13185 و يا از طريق پست الكترونيكی INFO@F_KHATAM.IR به دبيرخانه اين مسابقه ارسال كنند. 

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo