شهید آوینی
 
علامه فضل‌الله: تدابير ارزشمند آيت‌الله خامنه‌ای مهم‌ترين عامل اقتدار ايران در برابر استكبار جهانی است
 آيت‌الله سيد «محمد حسين فضل‌الله»، مرجع بزرگ شيعيان در لبنان تدابير ارزشمند حضرت آيت‌الله «سيد علی خامنه‌ای»(مدظله‌العالی)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ايران برای مبارزه با تهديدات دشمنان اسلام را مهم‌ترين عامل اقتدار ايران در برابر استكبار جهانی عنوان‌كرد.

به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی الوفاق، فضل‌الله اعلام‌كرد: انقلاب اسلامی ايران تأثير شگرفی در منطقه و جنبش‌های ملی جهان داشت و اين انقلاب به مثابه زلزله‌ای سياسی همواره با سياست‌های جنگ‌طلبانه آمريكا و هم‌پيمانانش مبارزه‌می‌كند.

مرجع بزرگ شيعيان لبنان افزود: با پيروزی انقلاب اسلامی آثار رعب و وحشت در ميان آمريكايی‌ها و ديگر قدرت‌های مستكبر غربی پديدار‌شد به گونه‌ای كه تشكيل حكومت اسلامی به رهبری امام خمينی(ره)، آغاز حركتی اسلامی برای از بين‌بردن تمامی قدرت‌های دروغين استكبار بود.

وی تصريح‌كرد: سردمداران مستكبر جهان و در رأس آن آمريكا با توطئه‌های تبليغاتی گسترده‌ خود عليه انقلاب اسلامی ايران و به بهانه تلاش جمهوری اسلامی ايران برای تسلط بر كشورهای عربی همواره برای جنگ‌افروزی ميان ايران و كشورهای منطقه تلاش‌كرده‌اند اما اين تلاش‌ها ناكام مانده‌است.

فضل‌الله در پايان با تأكيد بر تلاش آمريكا برای ايجاد تفرقه ميان گروه‌های مختلف اسلامی اظهار‌كرد: شرق و غرب هريك به نوعی انقلاب اسلامی ايران را خطری پيش روی خود دانسته و تمام تلاش خود را برای مبارزه با اين حركت اصيل اسلامی به كارمی‌گيرند و با اِعمال فشارهای سياسی، اقتصادی و نظامی گسترده‌ عليه ملت مسلمان ايران برای پيشبرد اهداف خود تلاش‌می‌كنند.

منبع:خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo