شهید آوینی
 
 آیت‌الله نوری همدانی: پیشرفت روز افزون انقلاب دنیا را حیرت زده کرده است

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: امروز همه دنیا از پیشرفت و عظمت روز‌افزون انقلاب متحیر و متعجب شده‌اند
   
آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار ارتشیان آمادگاه منظریه قم و تعدادی از پرسنل و پرستاران بیمارستان بقیة‌الله الاعظم با وی در سخنانی فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی‌داشت و افزود: همه باید نسبت به زمینه وقواع انقلاب، ارکان انقلاب و دستاوردهای انقلاب آگاهی کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: امام خمینی در شرایطی نهضت خود را علیه رژیم طاغوت آغاز کرد و توانست با پشتیبانی ملت این نهضت را به پیروزی رساند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه با بیان اینکه امام راحل، مردم و اسلام مهم‌ترین ارکان انقلاب اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: همه باید این ارکان را بشناسند.
وی گفت: اولین مرحله از شناخت انقلاب شناخت شخصیت امام خمینی است و ما با مطالعه کتاب‌ صحیفه‌نور، دفتر 50 جلدی تبیان و وصیت نامه ایشان می‌توانیم شخصیت این فقیه بزرگوار را بیشتر از گذشته بشناسیم.

این مرجع تقلید در ادامه افزود: مردم نیز از دیگر ارکان مهم انقلاب هستند و در قبل و بعد از انقلاب زحمات فراوانی را متحمل شدند و به همین دلیل مسوولان باید خدمت‌گذاری به این مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و این مسئله یکی از مهم‌ترین خواسته‌های امام خمینی نیز بود.

وی تاکید کرد: امروز همه دنیا از پیشرفت و عظمت روز‌افزون انقلاب متحیر و متعجب شده‌اند و ما باید با شناخت درست فرهنگ انقلاب راه خود را با صلابت ادامه دهیم.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بر شرکت آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی تاکید کرد.

منبع:سایت خبری تحلیلی فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo