شهید آوینی
 
اصناف يار وفادار امام و انقلاب هستند
رئيس جمهور با بيان اينكه اصناف و بازاريان به عنوان امين‌ترين و دلسوزترين اقشار در انقلاب هستند،تأكيد كرد: اصناف در صحنه عمل نشان دادند كه يار وفادار امام و انقلاب بوده و هستند.

محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان شب گذشته ( سه‌شنبه)در ديدار اعضاي جامعه‌اسلامي بازار و اصناف، با اشاره به سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران امروز بيشتر از روزهاي ابتداي پيروزي،گسترده شده و امروز انسانهايي كه آماده‌اند براي آرمانهاي انقلاب فداكاري كنند، بسيار بيشتر از 29 سال قبل هستند.

احمدي نژاد دليل ماندگاري و تقويت انقلاب اسلامي ايران را براي خدايي بودن اين انقلاب دانست و گفت: كار امام در انقلاب براي خدا بود و كاري كه براي خدا باشد ماندني و پابرجا خواهد بود.

رئيس جمهور تاكيد كرد: امروز بازار، بازار انصاف، اعتماد و خدمتگذاري است و اصناف و بازاريان ما اعتقاد به اين دارند كه خداوند توفيق خدمت‌گذاري به مردم عزيز را به آنها عنايت كرده است.

وي با بيان اينكه ملت ايران قبل از انقلاب مظلوم بود و هيچ رسانه‌اي در جهان حاضر نبود حرف ملت ايران را منتقل كند، تصريح كرد: اما اين ملت در مظلوميت مطلق ايستاد و مقاومت كرد و امروز مي‌بينيم كه آرمانهاي انقلاب و امام راحل در ميان ملت‌هاي دنيا مطالبه مي‌شود.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه از اولين روزهاي پيروزي انقلاب همه دشمنان بسيج شدند كه چهره نوراني ملت ايران را مخدوش كنند و از دستيابي ما به قله‌هاي علم و فناوري جلوگيري نمايند اما همه با هم شكست خوردند،خاطرنشان ساخت:نتيجه‌اين استقامت و تلاش و مجاهدت ملت ايران اين بود كه ‌انقلاب57 در سال 86 اثر گذارتر و قويتراست و انقلاب ايران و آرمانهاي امام و حرف ملت ايران در همه جا حضور دارد.

وي با بيان اينكه امام آمد و خودباوري را در ملت ايران زنده كرد،اظهار داشت: امام خميني كرامت انساني له شده در زير پاي استكبار را احيا، فطرت‌ها را بيدار و به تك تك ايراني‌ها شخصيت و ارزش داد.

رئيس جمهور با تأكيد بر اينكه ملتي كه به خدا متوسل شد و خود را شناخت، شكست ناپذير خواهد بود و همه قله‌ها را فتح خواهد كرد،گفت: اگر خود را باور نمي كرديم، امروز جايگاهمان در دنيا اين نبود و در اين موقعيت ممتاز قرار نداشتيم.

احمدي نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به موفقيت‌هاي بدست آمده توسط جوانان توانمند ايراني در عرصه‌هاي مختلف سياسي، علمي، فرهنگي و تكنولوژيكي، بيان داشت: امروز ملت ايران قله‌هاي افتخار را يكي پس از ديگري مي‌پيمايد و دشمنان را ناكام گذاشته است.

رئيس جمهور اضافه كرد: اما مسئوليت ما تمام نشده و به دو دليل بايد ايران را به عنوان كشور نمونه بسازيم و به ملتها معرفي كنيم.

وي با بيان اينكه وظيفه انقلابي مااست كه ايران عزيز را بسازيم و بر قله افتخار بنشانيم و استقلال و عزت و عظمت ملت ايران حكم مي‌كند كه اين كار را انجام دهيم، تصريح كرد: ديگر اينكه به لحاظ مسئوليتي كه از ناحيه تقاضاي ساير ملتها بر عهده ما است بايد ايران را به الگو تبديل كنيم.

رئيس جمهور با بيان اينكه دشمنان نمي‌خواهند ايران توسعه يافته و پيشرفته را ببينند، گفت: همه ما بايد دست به دست هم دهيم و براي ساختن كشور و تبديل آن به الگوي كشورهاي منطقه و جهان تلاش كنيم.

وي به توفيقات بدست آمده در دانش هسته‌اي اشاره كرد و افزود: دشمنان هر چه تلاش كردند نتوانستند در مقابل اراده ملت ايران كاري از پيش ببرند و ايران امروز به فناوري توليد سوخت هسته‌اي دست يافته است.

رئيس شوراي عالي امنيت ملي با تأكيد بر اينكه دشمنان از بمب اتم هيچ نگراني ندارند، گفت: نبرد هسته‌اي يك نبرد سياسي بود و در موضوع هسته‌اي آن چيزي كه براي دشمنان ملت ايران اهميت داشت، شكستن اراده و عزت ملت ايران بود كه موفق به آن نشدند.

وي در پايان با بيان اينكه همه ما در جبهه خدمت‌گذاري به ملت ايران هستيم و افتخاري بالاتر از اين نيست، از اصناف و بازاريان خواست همچون گذشته براي ساختن كشور تلاش كنند و از خدمت‌گذاري به ملت عزيز دريغ نكنند.

پيش از سخنان رئيس جمهور، مير كاظمي وزير بازرگاني نيز در سخناني گزارشي از اقدامات انجام شده براي اصناف و بازاريان ارائه كرد.

منبع: سایت خبری تحلیلی انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo