شهید آوینی
 
آيت‌الله نوری‌همدانی وهابيت را به مناظره دعوت كرد
آيت‌الله نوری‌همدانی در ديدارمسئولان حوزه نمايندگی ولی‌فقيه نيروی زمينی سپاه وهابيت و ديگر فرقه‌ها و مذاهب را برای مناظره علمی دعوت كرد.

به نقل از مركز خبر حوزه، آيت‌الله نوری‌همدانی، گفت: در كنار فعاليت‌ها و موفقيت‌های دفاعی و نظامی بايد از وهابيت و ديگر فرقه‌ها و مذاهب برای مناظره علمی دعوت شود تا اسلام ناب به آنها شناسانده شود.

وی افزود: اگر اين مناظرات انجام بگيرد و رسانه‌های دنيا آن را پخش كنند كج فهمی از دين از بين می‌رود، لذا ما آماده مناظره هستيم و آنها را به حوزه قم و مشهد دعوت می‌كنيم تا با منطق و استدلال، اسلام ناب را به آنها معرفی كنيم.

اين مرجع تقليد خاطرنشان كرد: يكی از وظايف ما شناساندن ابعاد مختلف انقلاب از جمله امام و شهدا به نسل جوان است.

نوری‌همدانی تصريح كرد: اگر در فرهنگ انقلاب كار شود، عظمت، موقعيت و تأثيرگذاری آن آشكارتر می‌شود و كسانيكه آزاديخواه متدين و با انصاف هستند از آن استقبال می‌كنند.

استاد درس خارج فقه، امام، مردم و اسلام را از اركان اصلی انقلاب بيان كرد و گفت: اگر يكی از اينها نبود هرگز انقلاب به وجود نمی‌آمد.

وی تصريح كرد: امام يك فقيه فرزانه، بت شكنی از نسل ابراهيم و يك عارف حماسه آفرين و زمان شناس بود كه كلامش يادآور صلابت كلام نهج‌البلاغه و مداد و قلمش از خون شهيدان بالاتر بود و برای درك انقلاب و امام، بايد صحيفه نور، دفتر تبيان و وصيت نامه ايشان، مورد مطالعه دقيق قرار بگيرد.

منبع:خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo