شهید آوینی
 
تجمع دانش‌آموزان مشهدی در اعتراض به فجايع غزه

اعضای انجمن‌های دانش‌آموزی شهر مشهد در پی جنايات اخير صهيونيست‌ها در نوار غزه و اعلان حمايت از مردم مظلوم فلسطين، در مقابل دفتر نمايندگی سازمان ملل در مشهد تجمع كردند.

اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائيل»، «نابودی اسرائيل تكليف مسلمين است»، «می‌جنگيم می‌ميريم ثابت نمی‌پذيريم»، «شورای امنيت خيانت، خجالت»، «كالای اسرائيلی تحريم بايد گردد» و «سكوت هر مسلمان خيانت است به قرآن»، نفوذ و انزجار خود را به استكبار جهانی و رژيم صهيونيستی اعلام كردند.

«علی حامد مقدم»، مسئول اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان در جمع پر جوش و خروش دانش‌آموزان گفت: انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با عنايت به اينكه تشكل دانش‌آموزی كشور مستقيما زير نظر مقام معظم رهبری هدايت می‌شود، به تبعيت از رهبر فرزانه، از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌كنند و نمی‌گذارند كه دشمن در هيچ كجای دنيا به مظلومی ظلم كند.

وی در بخش ديگری از سخنانش گفت: دانش آموزان ايرانی آينده سازان كوشايی هستند كه اجازه نمی دهند دشمن يك لحظه هم فكر خيانت به جامعه جهانی و تهاجم به عدالت اسلامی را در سر بپروراند.

در اين مراسم «غلامحسين افسری» رئيس سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع دانش آموزان حضور يافت و ضمن محكوم كردن جنايات اخير رژيم صهيونيستی در نوار غزه، حركت خود جوش اعضاء انجمن های اسلامی دانش آموزان را حركتی در جهت اعتلای فرهنگ ايثار و فداكاری دانست.

در پايان مراسم، قطعنامه تجمع توسط يكی از دانش آموزان قرائت شد كه در بخشی از اين قطعنامه آمده است: اگر مسلمان نيستيد پس آزاده باشيد، تا وقتی مسلمانی كالاهای اسرائيلی و حامی اسرائيل می خرد، گرگ های اسرائيل خيالشان از پاره پاره كردن فلسطينيان آرام و آسوده است، ولی من آسوده نمی خوابم. سكوت نمی كنم، بی تفاوت نيستم، به آنها بگوييد كه در مقابل دينمان بايستند، در برابر همه دنيای آنها خواهيم ايستاد و به آنها بگوييد ما فرزندان خمينی (ره) از ايران تا كربلا و تا قدس همگی ايستاده می می ميريم.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo