شهید آوینی
 
‌جانبازان بالای ‪ هفتاد درصد كرمانی تجليل شدند

بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كرمان دوشنبه 8 بهمن‌ماه در مراسم تجليل از ‪ ۷۱‬نفر از جانبازان بالای ‪ 70 ‬درصد تجليل كرد.

«محمدرضا حسنی» رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كرمان دوشنبه درمراسم تجليل از ‪ 71 ‬نفر از جانبازان بالای ‪ 70 درصد جانبازی در شهر كرمان، افزود: برنامه بازديد از مكانهای مختلف ديدنی و برگزاری نشست با مسوولان استان برای جانبازان در دستور كار اين نهاد در استان است.

هدف از برگزاری اين نشست‌ها برای يادگاران دفاع مقدس، ايجاد فضای دوستانه و يادآوری رشادتهای رزمندگان اسلام در جنگ تحميلی و تلاش بيشتر برای رفع مشكلات آنان است

وی گفت: هدف از برگزاری اين نشست‌ها برای يادگاران دفاع مقدس، ايجاد فضای دوستانه و يادآوری رشادتهای رزمندگان اسلام در جنگ تحميلی و تلاش بيشتر برای رفع مشكلات آنان است.

ابوالقاسم سيف‌اللهی شهردار كرمان نيز در اين مراسم با اشاره به ايام عزاداری امام حسين(ع) و بيان رشادتهای حضرت عباس(ع)، جانبازان را دارای مقامی بلند و رفيع نزد خداوند دانست.

ابوالقاسم سيف‌اللهی تاكيد كرد: مجموعه شهرداری كرمان و شورای اسلامی اين شهر قدردان ايثارگری جانبازان هستند و برای حل مسائل آنان اعلام آمادگی می‌كنند.

لازم به ذكر است اين مراسم كه به همت شهرداری كرمان در سالن تالار كوثر برگزار شد، اعضای شورای اسلامی شهر، مديران شهرداری و جمع كثيری از جانبازان و خانواده آنان حضور داشتند.بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كرمان توجه ويژه نسبت به رفع مشكلات جانبازان بالای ‪ 70 درصد جانبازی دارد.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ايران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo