شهید آوینی
 
‌جشنواره تئاتر فجر در مرقد امام خمینی (ره) افتتاح خواهد شد

به مناسبت برگزاری جشن غرورآفرین دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام گرامی‌داشت محرم حسینی مراسم افتتاحیه جشنواره بیست‌وششم تئاتر فجر در مرقد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر،در نخستین روز از برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، هنرمندان تئاتر و دست‌اندرکاران این جشنواره با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوی اسلامی ایران، امام خمینی (ره) نسبت به روح بلند و ملکوتی آن رهبر کبیر ادای احترام و با آرمان‌های ایشان تجدید بیعت می‌کنند.

بر این اساس، به مناسبت برگزاری این جشنواره در ایام غرورآفرین دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام گرامی‌داشت محرم حسینی، هنرمندان برجسته تئاتر کشور، شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران این جشنواره با همراهی تنی چند از مسئولان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام راحل (ره) و ادای تاج گل به مرقد ملکوتی ایشان، جشنواره بیست و ششم را به طور رسمی افتتاح می‌کنند.

اجرای نمایش پرده‌خوانی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های این مراسم است.

این مراسم چهارشنبه هفدهم بهمن ماه ساعت 11 در مرقد معمار کبیر انقلاب برگزار می‌شود و حرکت علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه ساعت 10 صبح از مقابل تالار وحدت است

منبع: سایت خبری تحلیلی فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo